ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » واژه نامه قهوه » مفهموم قدرت قهوه

مفهموم قدرت قهوه

Strength

چند اصطلاح در قهوه وجود دارد که امکان ایجاد سردرگمی را دارد. «قدرت» Strength یکی از این موارد است. سو تفاهم اولیه در مورد واکنش بین کافئین و طعم‌دهنده است. کافئین به‌طور خاص یک میدان مین است. بیان دقیق مقدار کافئین حاوی قهوه و احتمالاً مقدار زیادی از آن در نوشیدنی تقریباً غیرممکن است. سردرگمی دیگر، از دید فنی‌تر، رابطه قدرت و استخراج است.

برای خرید قهوه اسپرسو espresso coffee بر روی لینک مقابل کلیک کنید

بدیهی است که اگر از قهوه بیشتری استفاده می‌کنید، احتمال نوشیدنی حاوی کافئین بیشتری دارید، اما اندازه توهم ایجاد می‌کند. یک اسپرسو می‌تواند بسیار شدید و قوی باشد، اما اندازه سرو به این معنی است که احتمالاً به‌اندازه یک لیوان بزرگ قهوه فیلتری با طعم ضعیف‌تر، کافئین ندارد. این اساساً فقط یک بازی حجمی است.

با توجه به راهنماهای قدرت موجود در بسته‌بندی تجاری بیشتر قهوه، مشکلاتی نیز وجود دارد. هیچ استاندارد شناخته شده‌ای برای این‌ها وجود ندارد. شرکت‌های سازنده محصول از این راهنماهای قدرت ساخته‌شده با اهداف مختلف استفاده می‌کنند. هدف ممکن است توصیف تاریکی کباب یا اشاره به این واقعیت باشد که از روبوستا استفاده‌شده است و قهوه حاصل از آن کافئین بیشتری دارد. سرانجام، می‌توان به اصل قهوه و قدرت عطروطعم آن دانه اشاره کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟