ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » واژه نامه قهوه » تاثیر آب در تهیه قهوه

تاثیر آب در تهیه قهوه

Water

آب Water شریک آرام و دست‌نیافتنی قهوه است. بدون آن نمی‌توانید قهوه درست کنید و متأسفانه تفاوت‌های ظریف در ترکیب آب به‌شدت باعث می‌شود که یک قهوه موردعلاقه شما باشد. در ادامه به تاثیر آب در تهیه قهوه می پردازیم.

در سال‌های اخیر دوباره تمرکز بر روی اهمیت آب صورت گرفته است، زیرا کل جامعه به دنبال درک بیشتر در مورد قهوه هستند. مدت‌ها بود که درک شده بود که کیفیت آب مهم است، اما اکنون ما به دنبال این هستیم که ببینیم دقیقاً چگونه بر طعم تأثیر می‌گذارد.

یک ایده کلیدی برای استفاده در آب این است که آب خوش‌طعم لزوماً قهوه خوش‌طعمی ایجاد نمی‌کند. محتوای بی‌کربنات که آب بطری مارک‌دار را به آب بسیار صافی برای نوشیدن تبدیل می‌کند، عامل از بین بردن اسیدیته و شیرینی قهوه است.

نکته اصلی این است که به آب به‌عنوان یک حلال فکر کنید و در نظر بگیرید که چگونه این کار را انجام می‌دهد. سه عنصر مهم در مورد طعم و مزه در قهوه کلسیم، منیزیم و بی‌کربنات است.

برای خرید قهوه اسپرسو espresso coffee بر روی لینک مقابل کلیک کنید

تمام قهوه‌ها درواقع متناسب با یک آب مشخص بوداده می‌شوند – یعنی هرکدام از آب‌ها برای چشیدن و کنترل کیفیت برشته / قهوه استفاده می‌شود. این به این معنی است که برشته‌ها و قهوه‌های مختلف متناسب با آب‌های مختلف هستند.

اگر واقعاً اهل جواهرسازی هستید، می‌توانید مواد معدنی بخرید و آب خود را «تولید» کنید. بازی با آب‌های بطری شده نیز محبوب است، درحالی‌که سیستم‌های تصفیه قهوه محور بهتری در آینده نزدیک ظاهر می‌شوند.

جنبه دیگر آب تأثیر آن بر تجهیزات است. تجمع مقیاس یک مشکل معمول در مناطق متوسط ​​به سختی آب است و این باعث خرابی قطعات کوچک دستگاه‌های اسپرسو می‌شود.

پتانسیل آب‌های اسیدی برای خوردگی فلزات کمتر معمول اما مشکل‌ساز است. در کل، آب قسمت بزرگی از معادله قهوه است، اما فراموش کردن آن به طرز شگفت‌آوری آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟