ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » واژه نامه قهوه » افزودن شکر به قهوه

افزودن شکر به قهوه

Sugar

ضرب المثل ترکی می‌گوید: «قهوه جهنم سیاه است، مانند مرگ محکم و مانند عشق شیرین». برای بسیاری از افراد، افزودن شکر Sugar به قهوه یکی از جنبه‌های تعیین‌کننده رابطه آن‌ها با نوشیدنی است.

قهوه می‌تواند شیرینی طبیعی خود را داشته باشد، اما بیشتر اوقات قهوه تلخ است و افزودن قند تعادل را ایجاد می‌کند. شکر، مانند کافئین، اعتیادآور است و غالباً یک فنجان قهوه دومنظوره تأمین کافئین و شکر را تأمین می‌کند و ترجیح فرد برای اینکه چگونه می‌خواهند نوشیدنی قهوه خود را «بسازند» می‌تواند موضوع مهیجی باشد.

برای خرید قهوه فرانسه بر روی لینک مقابل کلیک کنید

ازآنجاکه طعم و مزه قهوه می‌تواند بسیار پیچیده باشد، چیزهایی مشکل ایجاد می‌کنند و ملاقات آن با شکر همیشه قابل پیش‌بینی یا خوشایند نیست. همان‌طور که به عرصه‌های قهوه با امتیاز بالاتر می‌رسیم، اسیدیته برجسته‌تر و پیچیده‌تر می‌شود و از تلخی آن کاسته می‌شود.

افزودن قند نه‌تنها کمتر لازم می‌شود بلکه می‌تواند نوشیدنی را متعادل کند. دقیقاً مانند یک لیوان شراب، یک فنجان قهوه مخصوص که کاملاً آماده برای یک نوشیدنی تمام‌عیار است. از طرف دیگر، در دنیای سنتی اسپرسوی ایتالیایی، برعکس است و قهوه برای رسیدن به تعادل هنگام افزودن قند، به‌طور خاص انتخاب و بوداده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟