ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » آموزش » چهار روش آسان برای پاک کردن لکه قهوه از روی لباس

چهار روش آسان برای پاک کردن لکه قهوه از روی لباس

قهوه موریس– بی‌شک برای شما هم پیش‌آمده که در هنگام نوشیدن قهوه مقداری از آن روی لباس یا فرش ریخته باشد. در این یادداشت می‌خواهیم چهار روش ساده را برای از بین بردن لکه قهوه را در قهوه موریس با شما در میان بگذاریم.

شاید برایتان عجیب باشد اما برای پاک کردن قهوه نیازی به مواد شستشوی گران‌قیمت نیست. شما برای پاک کردن این لکه از روی لباس و فرش از مواد در دسترس می‌توانید استفاده کنید. البته راه‌های دیگری هم برای پاک کردن این لکه وجود دارند ولی آسان‌ترین آن‌ها در منزل عبارت‌اند از:

استفاده از جوش‌شیرین

جوش‌شیرین یک ماده مؤثر برای پاک کردن انواع لکه است. جوش‌شیرین یکی از بهترین مواد برای پاک کردن لکه‌های ناشی از ریختن قهوه است. کافی است آن قسمت از لباس، مبل یا فرش که قهوه روی آن ریخته را باکمی آب خیس کنید (اگر خشک‌شده) و روی آن مقداری جوش‌شیرین بریزید. جوش‌شیرین را با یک مسواک یا برس و یا دست روی آن بمالید تا محو و پاک شود.

برای خرید قهوه مناسب برای قهوه یونانی coffee greece بر روی تصویر زیر کلیک کنید

سرکه سفید ماده‌ای عالی برای پاک کردن لکه قهوه

سرکه سفید برای پاک کردن بسیار مؤثر است. اگر قسمت زیادی از فرش یا لباس یا پارچه با قهوه لک شده به‌خصوص زمانی‌ که بزرگ و وسیع است می‌توانید لباستان را به سرکه سفید آغشته کنید و سپس آن را بشویید.

زرده تخم مرغ برای پاک کردن لکه قهوه

زرده تخم‌مرغ روشی عجیب اما واقعی

شاید عجیب به نظر برسد ولی زرده تخم‌مرغ برای پاک کردن قهوه از روی لباس و فرش و پارچه یک ماده مؤثر است. برای این کار زرده تخم‌مرغ را هم بزنید و آن را روی لکه قهوه بریزید. زرده تخم‌مرغ را روی لکه قهوه بمالید و سپس آبکشی کنید.

نمک خوراکی؛ آسان‌ترین روش

شاید این آسان‌ترین و دم دست‌ترین روش برای پاک کردن لکه باشد. روی لکه نمک بریزید و با آب و برس نرم آن را بسابید و سپس آبکشی کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟