ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » آموزش » پنج دستورالعمل برای تهیه قهوه ی دالگونا

پنج دستورالعمل برای تهیه قهوه ی دالگونا

قهوه دالگونا

قهوه موریس – اگر روزانه در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنید، احتمالاً نام نوشیدنی کره‌ای معروف به قهوه ی دالگونا را شنیده‌اید. در دستورالعمل کلاسیک، این نوشیدنی تنها از چهار ماده تشکیل‌شده است و با افزودن یک پایه دیگر به تغییرات هیجان‌انگیزی می‌رسید. در ادامه این مقاله با روش کلاسیک تهیه قهوه دالگونا و 4 روش هیجان‌انگیز دیگر آشنا خواهید شد.

برای خرید قهوه مناسب برای قهوه اسپرسو  espresso coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

روش کلاسیک تهیه قهوه ی دالگونا

دستور قهوه کلاسیک دالگونا بسیار ساده است، تنها کافی است قسمت‌های مساوی قهوه فوری، شکر سفید و آب گرم را با هم ترکیب کرده و آن را تا زمانی که کف غلیظی تشکیل شود، هم بزنید. یک همزن دستی برقی در این مرحله باعث صرفه‌جویی در وقت و تلاش می‌شود، اما با یک هم زن ساده هم این کار ممکن است. کف قهوه شیرین شده خود را به‌آرامی روی یک لیوان شیر گرم شده ریخته و از آن لذت ببرید.

موچاکینو

برای دوستداران شکلات، این دستورالعمل بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. مخلوط قهوه درست شده را درست همان‌طور که برای دالگونا کلاسیک انجام دادید آماده کنید. بعد از آماده شدن، یک قاشق مرباخوری پودر کاکائو را قبل از ریختن آن روی شیر گرم کنید. برای علاقه‌مندان واقعی شکلات، حتی می‌توانید به‌جای شیر معمولی از شیر شکلات استفاده کنید.

برای خرید قهوه مناسب برای قهوه دمی brewed coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

قهوه ی دالگونا یخی

هیچ چیز بهتر از قهوه سرد در یك روز گرم تابستان نیست، به‌جز یك قهوه دالگونای یخی.

برای تهیه این نوشیدنی پرطراوت، قهوه فوری، شکر و آب گرم را همان‌طور که برای دستور کلاسیک گفته شد آماده کنید؛ اما به‌جای اینکه آن را به شیر گرم اضافه کنید، آن را روی یک لیوان شیر سرد و یخ‌های ریخته شده در لیوانتان، بریزید و با ریختن مقداری پودر کاکائو یا دارچین سرو کنید.

ماتچا قهوه ی دالگونا

ماتچا نوعی چای سبز است که تقریباً به‌اندازه دالگونا مرسوم و مد روز است و حتی مزایای سلامتی عالی برای انسان دارد.

برای این دستورالعمل، قبل از افزودن پودر کاکائو، با خامه سنگین، شکر و کمی عصاره وانیل شروع کنید. مراقب باشید بیش‌ازحد آن را هم نزنید، در پایان به یک ترکیب کره‌ای خواهید رسید. ترکیب هم زده ماتچا را روی یک لیوان شیر سرد قرار دهید و از این نسخه بدون قهوه لذت ببرید.

برای خرید قهوه مناسب برای قهوه موج سوم third generation coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

شیر طلایی قهوه ی دالگونا

شیر طلایی نوشیدنی سنتی هند است که شیر را با زردچوبه ترکیب می‌کنند و به رنگ طلایی است و با سایر ادویه‌ها مانند دارچین و زنجبیل آماده می‌شود.

برای این دستورالعمل بدون کافئین دالگونا، سفیده تخم‌مرغ، شکر، ادویه و مقدار کمی فلفل سیاه را در یک دیگ بخار مخلوط و آن را صاف کنید تا کف غلیظ حاصل شود. کف را روی یک لیوان شیر سرد بریزید. در اینجا عطروطعم شیر نارگیل به‌خوبی حس می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟