ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » آموزش » شش عاملی برای انتخاب قهوه ساز خوب

شش عاملی برای انتخاب قهوه ساز خوب

قهوه ساز

قهوه موریس – اگر تصور روشنی از نوع قهوه‌ای که دوست دارید میل کنید دارید، انتخاب نوع قهوه ساز کار بسیار راحتی برای شما خواهد بود. در زیر 6 عاملی که باید در هنگام خرید قهوه ساز به آن دقت کنید را باهم مرور می‌کنیم.

نوع قهوه

مهم‌ترین ملاحظه‌ای است که هنگام تهیه یک قهوه ساز در مقابل شما قرار دارد؛ پیش از قدم گذاشتن برای خرید یک قهوه ساز، شناخت نوع قهوه‌ای است که می‌خواهید بنوشید. اگر لاته یا کاپوچینو را بیشتر دوست دارید، آیا هرگز از یک دستگاه قهوه ساز استفاده می‌کنید؟ بنابراین، شما باید یک قهوه ساز خریداری کنید که نوع قهوه‌ای را که درواقع دوست دارید، تولید کند.

برای خرید قهوه تک خاستگاه single-origin coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

تعداد

قبل از انتخاب قهوه ساز، باید این واقعیت را در نظر بگیرید که چه تعدادی قهوه را در خانه شما می‌نوشند. اگر بیش از دو نفر وجود دارند، درصورتی‌که به فکر خرید یک سازنده تک وعده هستید، باید 5 بار مراحل تولید یک فنجان قهوه را طی کنید. اگر تنها فردی هستید که برای بیدار شدن یک فنجان قهوه می‌نوشید، یک قهوه ساز یک نفره همان چیزی است که شما نیاز دارید؛ بنابراین، این عامل را نیز در نظر بگیرید.

فضای استقرار

در هر آشپزخانه محدودیت‌هایی وجود دارد که تعداد برنامه‌های کاربردی الکتریکی را می‌توانید بر روی میز نصب کنید. مطمئناً برخی از سازندگان قهوه فضای بیشتری نسبت به سایرین مصرف می‌کنند. به همین دلیل لازم است ابعاد قهوه ساز را که می‌خواهید خریداری کنید، در نظر بگیرید. اگر بعد از هر بار استفاده از آن، مجبور شوید در اتاق یا کابینت دیگری قرار دهید، این دستگاه مناسب شما نیست.

برای خرید قهوه جامائیکا jamaica coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

هزینه

قطعاً قهوه‌ای که دوست دارید نیاز به‌صرف چند صد دلار دارد. اگر این مقدار برای شما زیاد است، باید مصالحه کنید. در غیر این صورت، شما باید به دنبال سازنده‌ای باشید که متناسب با بودجه شما باشد.

راحتی

مانند اکثر مردم، اگر صبح قهوه خود را درست می‌کنید، ممکن است به قهوه سازی نیاز داشته باشید که استفاده از آن پیچیده نباشد. به دنبال یک سازنده قهوه باشید که تنها کافی باشد در یک فنجان یا غلاف قهوه بریزید و روی یک دکمه ضربه بزنید تا یک فنجان قهوه صبحانه خوب تهیه شود. بعلاوه، سازندگان مختلف قهوه ساز قابل برنامه‌ریزی نیز در دسترس هستند.

برای خرید قهوه یورگاچف (قهوه یرگاچف) گرید یک yirgacheffe coffee g1 بر روی تصویر زیر کلیک کنید

ویژگی‌های دیگر

امروزه انواع دستگاه‌های قهوه ساز به حدی رایج شده‌اند که ویژگی‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در اینجا، شما برخی از ویژگی‌های پیشرفته مانند چرخ داخلی، تنظیمات قابل برنامه‌ریزی، اندازه‌گیر گرم قهوه، خاموش کردن خودکار، بخارپز، فیلتر آب و سایر موارد دیگر را دارند؛ بنابراین، این‌ها برخی از ویژگی‌های اضافی است که می‌توانید به قهوه ساز اضافه کنید.

مهم نیست که درنهایت چه تصمیمی را اتخاذ می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که هم هزینه‌های بلندمدت و هم نوع دستگاه را که برای خرید انتخاب کرده‌اید در نظر می‌گیرید؛ بنابراین، پس از در نظر گرفتن همه این عوامل، در مورد خرید خود تصمیم بگیرید.


منبع: Perfect Daily Grind

تنظیم و گردآوری بهنام حاتم جعفری

ترجمه و تلخیص از قهوه موریس

 


برای خرید قهوه بر روی تصویر زیر کلیک کنید

برای دانلود اپلیکیشن قهوه موریس morris coffee app

بر روی تصویر زیر کلیک کنید

جهت دریافت لیست قیمت قهوه

بر روی تصویر زیر کلیک کنید

برای مشاهده صفحه قهوه موریس در اینستاگرام

بر روی تصویر زیر کلیک کنید

برای خرید قهوه و عضویت در کانال تلگرام قهوه موریس

بر روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟