ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » خواص و فواید دانه های قهوه سبز- قسمت دوم

خواص و فواید دانه های قهوه سبز- قسمت دوم

قهوه موریس – وجود آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در دانه های سبز قهوه فواید بسیاری برای برن انسان دارند که در پروسه رست و یا برشته کاری قهوه از بین می روند. در این مقاله سعی داریم تا به بخشی از فواید دانه قهوه سبز اشاره کنیم و با این خواص بیشتر آشنا شویم.

خاصیت قهوه سبز در درمان دیابت

دانه قهوه سبز خاصیت درمان دیابت نوع 2 را دارد و عصاره آن می توان میزان قند خون را تا حد قابل توجهی کاهش دهد و در عین حال روند کاهش وزن را سرعت بخشد و این دو عاملی است که در درمان دیابت نوع 2 بسیار ضروری است. به راحتی می توان تاثیرات دانه قهوه سبز را بر کلسترول بدن مشاهده کرد. ال دی ال یا کلسترل بد (Low Density Lipoprotein) یکی از عوامل اصلی در اختلالات تهدید کننده قلبی- عروقی محسوب می شود که موجب ایست قلبی می شود و با مصرف قهوه سبز می توان از این عارضه جلوگیری کرد.

بهبود گردش خون بدن

فشار خون یکی از عوامل اصلی بسیاری از بیمارها در بدن انسان است که منجر به عارضه هایی همچون سکته مغزی، نارسایی قلبی، نارسایی مزمن کلیه و مواردی از این دست می شود. در پروهش های صورت گرفته بر روی دانه قهوه سبز، پژوهشگران عنصری فعال و قدرتمند شبیه آسپرین را در قهوه سبز پیدا کردند که تأثیرات مثبتی بر شریان های خونی دارد. این عنصر فعال از تجمع پلاکت ها جلوگیری می کند و از سفت شدن رگ های خون جلوگیری می کند؛ در نتیحه جریان خونن در بدن به سهولت انجام می شود.

سم زدایی از بدن

یکی از خواص قهوه سبز، سم زدایی از بدن است. عصاره قهوه سبز دارای یک دیتاکس طبیعی است که کبد را از مواد سمی و آلوده، کلسترول بد، چربی های زیادی بدن و … را پاک می کند. زمانی که سم زدایی از کبد انجام می شود، عملکرد آن بهبود می یابد و موجب بهبود متابولیسم و بهبود سلامت بدن می شود.

افزایش انرژی بدن و سیستم ایمنی بدن

یکی دیگر از فواید قهوه سبز کافئین زیاد آن است که انرژی بدن را چندین برابر می کند و اینها تنها بخشی از فواید دانه سبز قهوه است که به آن اشاره شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟