ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » خواص و فواید قهوه سبز – قسمت نخست

خواص و فواید قهوه سبز – قسمت نخست

فواید قهوه سبز

قهوه موریس – وجود آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در دانه های سبز قهوه فواید بسیاری برای برن انسان دارند که در پروسه رست و یا برشته کاری قهوه از بین می روند. در این مقاله سعی داریم تا به بخشی از فواید دانه قهوه سبز اشاره کنیم و با این خواص بیشتر آشنا شویم.

فواید قهوه سبز : وجود آنتی اکسیدان های مفید برای بدن

آنتی اکسیدان تأثیران رادیکال های آزاد در بدن را خنثی می کند و دانه های سبز قهوه سرشار از آنتی اکسیدان هستند و این فرآیند در بهبود عملکرد و سلامت بدن بسیار موثر است. در پژوهش هایی که در خصوص دانه قهوه سبز صورت گرفته است این نکته اثبات شده است که قهوه سبز خام و فرآوری نشده حاوی اسید کلروژنیک خالص است، ماده ای که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است و می تواند میزان گلوکز را در شریان های خونی تا میزان قابل توجهی پایین بیاورد و از آسیب رسیدن به سلول های پوستی جلوگیری کند.

فواید قهوه سبز : تقویت متابولیسم بدن

اسید کلروژنیک موجود در دانه های قهوه سبز، موجب تقویت متابولیسم بدن انسان می شود. این ماده شیمیایی میزان متابولیسم پایه یا BMR را بدن افزایش می دهد و موجب کاهش کاهش خروج بیش از حد گلوکز از کبد در جریان خون می شود. فرآیند چربی سوزی نیز از همینجا شروع می شود. بدن انسان به علت کمبود گلوکز شروع به سوزاندن ذخیره سلول های چربی در خون می کند تا گلوکز مورد نیاز بدن تأمین شود و بر اساس همین فرایند دانه های خام قهوه سبز، قابلیت چربی سوزی دارد و می تواند به کاهش وزن بدن کمک کند.

فواید قهوه سبز : خاصیت چربی سوزی دانه های قهوه سبز

کتانجک نوعی گیاه دریایی حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است که برای بدن انسان بسیار ضروری است و به حفظ سطوح مواد مغذی در بدن کمک می کند. دانه های قهوه سبز حاوی حاوی مقادیر قابل توجهی کتانجک است و با افزایش متابولیسم بدن به وسیله کتانجک، چربی ها و کالری های زاید بدن سوخته می شود.

فواید قهوه سبز : کاهش اشتها در انسان

در هنگام بروز گرسنگی در انسان و سوزش معده، دانه ی سبز یکی از گزینه های التیام بخش محسوب می شود. قهوه سبز به عنوان یکی از عوامل سرکوب کننده اشتها در این موارد می تواند حس گرسنگی را در انسان کاهش دهد و با این عمل بدن فرصت کافی برای چربی سوزی را در اختیار دارد و در نتیجه به کاهش وزن منجر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟