ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » مروری بر فناوری قهوه نیترو

مروری بر فناوری قهوه نیترو

قهوه نیترو

قهوه موریس – مفهوم قهوه نیترو این است که یک کنسانتره قهوه با اسید کم و دم‌کرده سرد گرفته و آن را با آب سرد و گاز نیتروژن مخلوط کنید. گاز نیتروژن یک گاز بی‌اثر است که تعادل pH قهوه را به روشی منفی تغییر نمی‌دهد، درعین‌حال بافت خامه‌ای نوشیدنی را فراهم می‌کند.

برای خرید قهوه مناسب برای آیس کافی lced coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

این سیستم‌ها چگونه کار می‌کنند؟

سیستم قهوه نیترو مانند یک کاسه عصاره گیری یا سیستم نوشابه کار می‌کند، جایی که قهوه Cold Brew «آماده نوشیدن» در یک قوطی یکبار مصرف یا قابل‌استفاده مجدد نگهداری می‌شود. از یک مخزن و تنظیم‌کننده بزرگ نیتروژن برای کنترل فشار گاز نیتروژن استفاده می‌شود تا قهوه و نیتروژن را به بافت شیر بکشاند.

در این سیستم، قهوه موجود در بشکه در خطوط شیر نیتروژن دار است. نیتروژن داخل بشکه همچنین به‌عنوان ماده نگهدارنده برای کمک به افزایش عمر محصول قهوه یا فرآورده توزیع شده عمل می‌کند.

برای خرید قهوه مناسب برای قهوه کلد برو cold brew coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

قهوه نیترو

اجزای اساسی سیستم قهوه نیترو

بشکه با قهوه

یک سیستم ذخیره‌سازی یا ذخیره‌سازی برای نگهداری Kegs

مخازن نیتروژن درجه غذایی یا یک مولد نیتروژن

تنظیم‌کننده فشار گاز نیتروژن

یک جعبه توزیع بشکه، مانند یخچال و محفظه شیر

سیستم‌های مخزن قهوه نیترو بزرگ هستند و گاز نیتروژن را تحت‌فشار زیاد نگه می‌دارند. ایمنی کلیدی است و مقرراتی وجود دارد که مخازن را باید به‌گونه‌ای زنجیر کرد تا واژگون نشوند. تنظیم‌کننده‌های گاز باید به یک فشار خاص تنظیم شوند و سپس در آن موقعیت تنظیم‌شده قفل شوند. در نظر گرفتن چگونگی تغییر مخازن در هنگام خالی بودن امری ضروری است.

برای خرید قهوه مناسب برای قهوه فرانسه (فرنچ پرس) french press بر روی تصویر زیر کلیک کنید

گزینه‌هایی که باید در نظر گرفت سیستم‌های بدون مخزن هستند، مانند مولدهای ازت که از هوای اطراف ما نیتروژن استخراج و جمع می‌کنند. ژنراتورها می‌توانند بزرگ و گران‌قیمت باشند اما نیازی به مخازن ندارند. بسته به تولیدکننده، تولیدکننده‌های نیتروژن به یک برنامه نگهداری پیشگیرانه نیاز دارند که معمولاً هر شش ماه یکبار انجام می‌شود. مخازن و ژنراتورها سطح خلوص مشابهی را بین 98٪ -99.5٪ دارند.

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب، کمپرسور هوا مانند ماژول گاز نیتروژن BUNN است که قبل از استفاده از آن به‌عنوان منبع گاز نوشیدنی‌های نیتروژن دار، هوای اطراف را تمیز می‌کند. این نوع سیستم حدود 78٪ نیتروژن وارد نوشیدنی می‌کند. این سیستم‌ها نیاز به مخازن، تنظیم‌کننده‌ها و ژنراتورها را کاهش می‌دهند و یک گزینه ارزان‌قیمت برای ژنراتورها هستند. بااین‌حال، خدمات سالانه در برنامه‌های با حجم متوسط ​​موردنیاز است. برخی نیز به‌طور خاص برای کار با فقط دستگاه‌های توزیع‌کننده BIB طراحی شده‌اند.

بخش قهوه نیترو نسبتاً جدید، مهیج و می‌تواند بسیار سودآور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟