ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » قهوه بِرِو چیست؟

قهوه بِرِو چیست؟

قهوه بِرِو

وقتی به قهوه صبحانه یا اسپرسو خامه اضافه می‌کنید چه حسی در ذهن شما ایجاد می‌شود؟ من امیدوارم که به نظر می‌رسد خوشمزه باشد و همچنین طعم خوشمزه‌ای دارد و قهوه بِرِو نامیده می‌شود.

قهوه بِرِو مورد دیگری است که می‌توانید همراه با لاته و کاپوچینو به فهرست موردعلاقه خود اضافه کنید. فنجان قهوه شما می‌تواند هرچه می‌خواهید باشد. کشورها و فرهنگ‌ها روش‌های دم آوری را تغییر داده و مواد اصلی را اضافه و کم کرده‌اند. امروزه انواع مختلفی از فنجان قهوه وجود دارد که احتمالاً نام چند مورد را نشنیده‌اید و قطعاً همه آن‌ها را امتحان نکرده‌اید.

به‌عنوان‌مثال قهوه بِرِو معجونی با کافئین است که به‌اندازه کافی در سایه باقی‌مانده است. ما اینجا هستیم تا کمی نور بیندازیم و همه چیزهایی را که باید درباره قهوه بِرِو بدانید به شما ارائه می‌دهیم.

حتما بخوانید: طرز تهیه قهوه بِرِو

قهوه بِرِو چیست؟ فنجان خامه‌ای قهوه بِرِو

وقتی نوبت به فنجان قهوه صبحگاهی شما می‌رسد، عده‌ای هستند که به‌جز یک قهوه سیاه قوی نمی‌توانند چیزی را تصور کنند. برخی دیگر ترجیح می‌دهند مقداری شیر در قسمت بالای آن بریزند، درحالی‌که دیگران هنوز هم دوست دارند یک دوز خوشمزه از مواد خامه‌دار را بریزند.

مانند کاپوچینو، لاته، آمریکانو و بسیاری دیگر، بِرِو یک نوشیدنی قهوه با پایه اسپرسو است و مانند بسیاری از پیشینیان آن، این نوشیدنی بیش از سه قرن پیش در ایتالیا نشأت گرفته است. خود این نام از کلمه ایتالیایی گرفته شده است که به کوتاه یا مختصر ترجمه می‌شود.

همچنین با نام‌های قهوه بِرِو یا لاته بِرِو نام‌گذاری می‌شود. قهوه بِرِو یک نسخه آمریکایی از لاته است که از نصف و نیم شیر بخارپز ساخته‌شده است،

به‌جای اینکه شیر با یک‌لایه کامل کف شیر پوشانده شود. اگر کسی هستید که راحتی خامه‌ای را به فنجان قهوه خود ترجیح می‌دهید، قهوه بِرِو نوشیدنی مناسب شماست.

از شیر به‌عنوان یکی از مواد اصلی آن استفاده نمی‌کند، در عوض شامل نصف و نیم است. برای شما که نمی‌دانید این اعلامیه به چه معناست – نصف و نیم ترکیبی از قطعات مساوی شیر کامل و خامه سبک است و حواستان باشد، از ده تا دوازده درصد محتوای چربی برخوردار است. تغییر در محتوا منجر به داشتن یک فنجان قهوه پر طعم می‌شود.

قهوه بِرِو، کاپوچینو یا لاته؟

لاته و کاپوچینو سال‌هاست که بر جامعه قهوه حاکم هستند. آن‌ها غول‌هایی هستند که امروزه مترادف خود قهوه هستند؛ بنابراین ممکن است بپرسید که بِرِو چه مکانی را در میان همتایان خود دارد؟

پاسخ ساده نوع شیر مورداستفاده است. بیشتر نوشیدنی‌های کافئین دار برای ایجاد بافت و طعم به‌صورت لایه‌لایه هستند. به‌عنوان‌مثال یک کاپوچینو یک یا دو شات اسپرسو در پایین دارد و با شیر بخارپز شده و نسبت مساوی کف شیر روی آن قرار می‌گیرد. شیری که در اینجا استفاده می‌شود می‌تواند کامل یا بدون چربی و یا حتی غیر لبنی باشد.

یک لاته به روشی کاملاً مشابه شروع می‌شود. یک یا دو شات اسپرسو در پایین با بخشی سالم از شیر بخارپز شده و یک لایه سبک کف شیر به‌عنوان تاج نوشیدنی را کامل می‌کند. در انتخاب شیر برای استفاده، یک لاته نیز اجازه آزادی عمل می‌دهد. از طرف دیگر قهوه بِرِو فقط برای نصف و نیم اجازه می‌دهد که برای تشکیل فنجان خامه‌ای نمادین به آن نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟