ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » آموزش » ظرز تهیه قهوه بِرِو Breve

ظرز تهیه قهوه بِرِو Breve

قهوه بِرِو

وقتی به قهوه صبحانه یا اسپرسو خامه اضافه می‌کنید چه حسی در ذهن شما ایجاد می‌شود؟ من امیدوارم که به نظر می‌رسد خوشمزه باشد و همچنین طعم خوشمزه‌ای دارد و قهوه بِرِو نامیده می‌شود. قهوه بِرِو مورد دیگری است که می‌توانید همراه با لاته و کاپوچینو به فهرست موردعلاقه خود اضافه کنید.

به‌عنوان‌مثال قهوه بِرِو معجونی با کافئین است که به‌اندازه کافی در سایه باقی‌مانده است. ما اینجا هستیم تا کمی نور بیندازیم و همه چیزهایی را که باید درباره قهوه بِرِو بدانید به شما ارائه می‌دهیم.

قهوه بِرِو چیست؟

طرز تهیه قهوه بِرِو

من مطمئن هستم که اکنون اشتهای شما را تحریک کرده‌ایم. اگر دستان شما برای ایجاد یک فنجان قهوه بِرِو خارش دارد، ما در اینجا هستیم تا نحوه کار را به شما بگوییم.

مواد مورد نیاز:

قهوه – مقداری از دانه‌های قهوه موردعلاقه خود را بگیرید. درحالی‌که همیشه انتخاب یک تفت اسپرسو هوشمندانه است، اما اجباری نیست. سراغ هر ترکیبی که بیشتر با جوانه‌های چشایی شما سازگار است بروید.

نصف و نیمه – قانونی که نمی‌توانید آن را نقض کنید. نصف ونیم آن باید سرد باشد، نمی‌تواند دمای اتاق باشد. قبل از اینکه آماده باشید، مطمئن باشید که در یخچال قرار داده‌اید.

دستگاه اسپرسو – بازار کاملاً پر از دستگاه‌های اسپرسو است که هرکدام چیزی بیش از گذشته به شما ارائه می‌دهند.

آسیاب – اگر می‌خواهید طعم قهوه شما واقعاً استثنایی باشد، دانه‌های قهوه خود را تازه خرد کنید.

فنجان قهوه موردعلاقه شما – دماسنج (اختیاری)، اگر می‌خواهید در هنگام کف کردن دقت بیشتری داشته باشید، باید دما را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نصف و نیم را نمی‌سوزانید.

1 عدد قاشق

دستورالعمل قهوه بِرِو مرحله به مرحله

ابتدا نصف و نیم خود را از یخچال بردارید. زمان تبدیل به فوم است. درحالی‌که اکثر دستگاه‌های اسپرسو با ترکه شیر تهیه می‌شوند، اما اگر شما این کار را نکنید، می‌توانید از یک دستگیر یا یک ویس آشپزخانه برای انجام کار استفاده کنید.

اگر عصای بخارپز دارید، نزدیک به 16 اونس نصف و نیم سرد را درون یک شیشه قرار دهید. اگر سعی می‌کنید دقیق باشید، دماسنج را نیز در آن قرار دهید. شما مجبور خواهید بود که Goldilocks عصای بخار را در ظرف شیر قرار دهید. این بدان معنی است که نباید خیلی عمیق و نه خیلی نزدیک به سطح باشد.

نازل بخار را روشن کنید و شیشه شیر خود را کج کنید تا زمانی که گرز باعث گرداب کمی شود. شما نمی‌خواهید هدف کف باشد بلکه سعی کنید فقط حباب‌های ریز را در قسمت بالا قرار دهید.

بخار را هنگام نزدیک شدن دما به 150 درجه فارنهایت متوقف کنید. اگر از دماسنج استفاده نمی‌کنید، به شیر فرصت دهید تا منبسط شود اما کف نکند. بعد از اتمام کار، بخارپز را خاموش کرده و نصف و نیمه خود را کنار بگذارید تا کمی خنک شود. حالا وقت قهوه است.

قهوه خود را خرد کنید.

با اندازه‌گیری و آسیاب کردن دانه‌های قهوه خود شروع کنید. درجه آسیاب اسپرسو مناسب این قهوه است.

قهوه آسیاب شده را در فیلتر خود قرار دهید و بسته به میزان قوت قهوه یک یا دو شات قهوه بگیرید.

با یک قاشق کف را در شیشه نصف و نیمه نگه دارید و شیر را در لیوان خود بریزید. وقتی شیر تمام شد اجازه دهید فوم پشت سر آن در فنجان بیاید.

اسپرسوی عصاره گیری شده را بگیرید و با ظرافت آن را روی شیر بریزید. در آخر با باقی مانده‌های فوم بالای نوشیدنی خود را پر کنید.

بنشینید، جرعه‌جرعه بنوشید و از فنجان قهوه خود لذت ببرید.

سوالات متداول

یک فنجان بِرِو چه مقدار کالری دارد؟

با توجه به تغییر در مواد اصلی، یک فنجان بِرِو می‌تواند حاوی پانصد و پنجاه کالری باشد.

یک فنجان نوشیدنی چقدر کافئین دارد؟

بسته به‌اندازه یک فنجان، اگر بِرِو را انتخاب کنید، بین 60 تا 80 میلی‌گرم کافئین دریافت می‌کنید.

آیا قهوه بِرِو فقط گرم سرو می‌شود؟

اصلاً! هر وقت بخواهید با افزودن یخ می‌توانید از خود با یک نسخه خنک پذیرایی کنید.

آیا بِرِو برای شما سالم است؟

ازآنجاکه یک نوشیدنی بر اساس نصف و نیم است که نصف خامه و نصف شیر است، این کرم کالری اضافی به نوشیدنی شما می‌افزاید؛ بنابراین، عاقلانه است که بِرِو را به‌عنوان یک نوشیدنی گاه‌به‌گاه اضافه کنید تا سطح کلسترول و کالری دریافتی خود را بالا نبرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟