ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » معرفی 6 تا از بهترین فیلتر های قهوه

معرفی 6 تا از بهترین فیلتر های قهوه

معرفی 6 تا از بهترین فیلتر های قهوه

معرفی 6 فیلتر قهوه برتر

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی 6 تا از بهترین فیلتر های قهوه بپردازیم.

  1. قهوه سازهای فیلتر ملیتا

واقعاً تعجب‌آور نیست که ملیتا در رأس لیست ما قرار دهیم. آن‌ها، همانطور که قبلاً ذکر شد، افرادی هستند که دنیای مدرن را با فیلترهای قهوه آشنا کردند.

این شرکت مستقر در آلمان بیش از صد سال است که به کیفیت جامعه قهوه کمک می‌کند. آن‌ها از زمان خود در صنعت به‌خوبی استفاده کرده‌اند.

افراد در ملیتا همیشه با آخرین ذهنیت و فناوری در تلاش‌اند تا پیشنهادهای جدید و نوآورانه ارائه دهند. به‌عنوان‌مثال، در فیلترهای تصفیه‌شده 6658076 Armazones هر لایه نقشی را تضمین می‌کند که هر بار که دم می‌کنید بهترین طعم را از قهوه خود دریافت می‌کنید.

بهترین قسمت، آن‌ها همه این کارها را بدون ایجاد هزینه‌های زیاد برای شما انجام می‌دهند. درست است، این شرکت به‌اندازه کافی بزرگ‌شده و به‌اندازه کافی گسترش‌یافته است که آن‌ها می‌توانند کیفیت خوب شما را باقیمت مناسب به دست آورند. یکی از عواملی که آن‌ها را از مدعیان خود متمایز می‌کند، این واقعیت است که کاغذ مورداستفاده آن‌ها ضخیم‌تر از آن چیزی است که معمولاً پیدا می‌کنید. این بدان معناست که شما نگرانی مشترک پارگی کاغذ فیلتر در هنگام گرم شدن بیش‌ازحد آب یا سنگین شدن آسیاب‌ها را نخواهید داشت.

Melitta فیلترهای قهوه را در اندازه‌های مختلف ارائه می‌دهد که به شما امکان انتخاب هر نوع قهوه ساز دیگری را می‌دهد. آن‌ها هر دو فیلتر کاغذ سفید و سفید نشده را دارند. آن‌ها حتی فیلترهای یکبار مصرف متشکل از بامبو را ارائه می‌دهند تا علاقمندان به حفظ محیط‌زیست را هم راضی نگاه دارند.

  1. فیلتر سبد یکبار مصرف GoldTone

در لیست، ما یک فیلتر سبد قابل‌استفاده مجدد داریم که در سه دهه گذشته در بازار قهوه ایجاد شده است. GoldTone یک فیلتر میکرو مش فولاد ضد زنگ قابل استفاده مجدد ارائه می‌دهد.

فیلتر میکرو مش غیر جاذب است؛ به این معنی که اجازه می‌دهد تا عطروطعم ترکیب شما به فنجان نفوذ کند. درحالی‌که باقی‌مانده آزاردهنده‌ای را که در غیر این صورت در لذت بردن از فنجان شما تداخل ایجاد می‌کند، نگه دارید.

این سبد اندازه جهانی دارد و متناسب بیشتر قهوه سازها است. این اندازه به‌اندازه کافی بزرگ است که دیگر نگران سرریز شدن آسیاب‌های مرطوب و خراب کردن پیشخوان خود نباشید. این سبدها انعطاف‌پذیر بوده و در ماشین ظرفشویی ایمن هستند.

پس نگران تمیز کردن آن‌ها بعد از دم کردن نباشید. اگر در خانه ماشین ظرفشویی نیست؛ به‌سادگی قرار دادن فیلتر در زیر مقداری آب روان باید همین کار را انجام دهد.

  1. فیلترهای If You Care

نام بعدی در لیست ما فقط علاقه شما و توجه شما را به خود جلب می‌کند.

فیلترهای قهوه‌ای سبدی که آن‌ها ارائه می‌دهند از انواع قهوه‌ای سفید نشده هستند؛ بنابراین شما مطمئن می‌شوید که هیچ ماده شیمیایی نمی‌تواند در طعم و بافت نوشیدنی شما از طریق فیلترها تداخل ایجاد کند.

اگر به دنبال ارزش پول هستید، برنده تمام پول‌ها در اینجا هستید. یک بسته تنها 100 فیلتر را در خود جای داده است. فیلترها در هر دستگاه قهوه ساز جای می‌گیرند بنابراین شما هر وقت بخواهید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

فیلتر قهوه سفید شده Filtropa

هر لیست بدون نگاه ویژه به فیلترهای قهوه موجود در Filtropa ناقص است. اگرچه تنها یک دهه از عمرش می‌گذرد، اما فیلتروپا توانسته است بازار فیلتر قهوه را تحت تأثیر قرار دهد. اگرچه این فیلترها سفید شده‌اند اما فاقد بو و طعم هستند.

فیلترها از طریق فرایند اکسیژن پایه قرار می‌گیرند تا رنگ خود را به دست آورند؛ بنابراین از هر نوع ماده شیمیایی یا چسب نگران نباشید. با اشاره به اینکه فیلترها پس از استفاده نیز قابل تجزیه هستند و گزینه موردعلاقه محیط‌زیست نیز هست.

یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع فیلتر این است که فیلترهای محکم پس از تماس با آب خیلی گرم یا تحت‌فشار زیاد آسیاب‌های قهوه، نمی‌شکند. این فیلترها در اندازه 4 موجود است؛ که به شما امکان می‌دهد هر قهوه‌ای را بین شش تا هشت فنجان دم کنید. درحالی‌که فیلترها به شکلی طراحی شده‌اند که به آن‌ها امکان می‌دهد با تعداد زیادی دستگاه قهوه ساز به‌خوبی کار کنند. وقتی با Clever Dripper جفت شوند بهترین عملکرد را دارند.

  1. فیلتر قهوه باریستا جنگجو

ایجاد فنجان قهوه صبحگاهی شما اغلب متشکل از مراحل صبورانه و دقیق است.

مهارتی در آن وجود دارد که یادگیری آن آسان است و تسلط آن سرگرم کننده است.

بااین‌حال عناصر کلیدی برای کمک به شما در جهت درست کردن کارها حیاتی است.

همان‌طور که قبلاً بحث شد، نوع فیلتر قهوه مورد استفاده یکی از این نقش‌های ضروری است و فیلتری که به‌عنوان Barista Warrior نام‌گذاری شده است مورد مناسبی برای این کار است.

اگرچه نمی‌توان انکار کرد که این فیلتر در مقایسه با رقبا در سمت بالاترین مقیاس قیمت قرار دارد.

این یک روش تصفیه دو لایه را ارائه می‌دهد. طول عمر این فیلتر نسبتاً طولانی است به شرطی که به‌درستی از آن مراقبت شود.

تمیز کردن و نگهداری نباید خیلی نگران‌کننده باشد. شستشوی سریع در زیر آب گرم و روان بهترین شست و شوی این فیلتر است.

اگر متوجه می‌شوید که این سنگ‌ریزه‌ها گیر کرده‌اند، هر دو هفته یکبار خیساندن سریع در مخلوط آب گرم و سرکه مقطر باید کار را راحت کند.

فیلتر مخروطی شکل می‌تواند در انواع مختلفی از قهوه سازها ازجمله قهوه سازهای Hario V60 و Chemex کار کند.

  1. فیلترهای AeroPress

بدون کنار گذاشتن یک فریاد کوتاه برای فیلترهای AeroPress، نمی‌توانیم این لیست را جمع‌بندی کنیم. نمی‌توان انکار کرد که فیلترهای کاغذی AeroPress چند داشبورد دارند. منطق آن‌ها حکایت از این دارد که دستگاه قهوه ساز دارای فیلتر مخصوص خود است.

بااین‌وجود پیرو فرقه‌ای وجود دارد که این فیلترها را در درستی گرفتن صافی‌های ولگردی که از فیلتر متصل می‌شوند تحسین می‌کند. این یک اتفاق معمول است که به‌سختی می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. از این گذشته، هیچ‌کس واقعاً دوست ندارد در وسط لذت بردن از یک فنجان قهوه با طراوت، قهوه فراری را انتخاب کند.

با توجه به اینکه کاغذهای فیلتر توسط خود برند طراحی شده‌اند، شما می‌توانید مطمئن باشید که متناسب خواهند بود و با دقت کامل کار می‌کنند. ازآنجایی‌که آن‌ها برای این منظور خاص ایجاد شده‌اند، بر روی یک قهوه ساز از هر نوع دیگری کار نخواهند کرد.

سخن پایانی

فیلتر قهوه در فرآیند قهوه سازی شرکت دارد که غالباً امری بدیهی تلقی می‌شود. برای بسیاری از افراد، این مرحله به‌عنوان یک مرحله ضروری است که باید طی شود تا به پاداش جام برسد. درنتیجه، برای بعضی‌ها، فکر زیادی در عمل انجام نمی‌شود. بااین‌وجود افراد هستند که تصمیم می‌گیرند تأثیر انتخاب هر عنصری را که در تهیه یک فنجان قهوه وجود دارد، درک کنند. امیدوارم، حالا شما هم این کار را انجام دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟