ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » راهنمای خرید بهترین فیلتر قهوه

راهنمای خرید بهترین فیلتر قهوه

راهنمای خرید بهترین فیلتر قهوه

راهنمای خرید فیلتر قهوه

اگر کسی هستید که قبل از خرید کمی تحقیق انجام می‌دهید، احتمالاً با مفهوم راهنمای خرید آشنا هستید. جعبه‌های خاصی وجود دارد که شما می‌خواهید آن‌ها را علامت بزنید و همچنین علائم قرمز خاصی که می‌خواهید مراقب آن‌ها باشید. خوب، فیلترهای قهوه یک عامل فرعی نیستند زیرا به‌عنوان عنصری مؤثر در لذت بردن از فنجان قهوه روزانه به شمار می‌روند. قبل از رفتن به خط پرداخت، چند دقیقه وقت بگذارید تا آنچه را که باید مراقب باشید، بررسی کنید.

چسباندن اندازه مناسب

ممکن است به نظر یک مسئله باشد اما همچنان یک مسئله مهم باقی مانده است. بهتر است مطمئن شوید که اندازه صحیح فیلتر قهوه را دریافت می‌کنید. نه‌فقط اندازه متناسب با دستگاه قهوه ساز، بلکه اندازه فیلتر قهوه متناسب با نیازهای خانه شما.

بیشتر فیلترهای قهوه کاغذی به شما امکان انتخاب بین چهار اندازه اصلی را می‌دهند. اگر تنها زندگی می‌کنید، یا فقط باید هر باریک فنجان قهوه دم کنید، شماره 1 مناسب شماست.

اگر بااین‌وجود، تصمیم دارید که هم‌زمان برای بیش از یک نفر دم کنید، چندین گزینه وجود دارد. فیلترهای قهوه شماره 2 می‌توانند به‌اندازه کافی آسیاب قهوه را در خود جای دهند تا بسته به اتوماتیک یا دستی بودن دستگاه قهوه ساز، بین دو تا شش فنجان قهوه دم بکشد.

به همین ترتیب، فیلترهای شماره 4 می‌توانند بین چهار تا دوازده فنجان را پوشش دهند. اگر در موقعیت اجتماعی بیشتری قرار دارید که باید بیش از ده نفر دم بکشید، فیلترهای شماره 6 باید نیازهای شما را به‌راحتی برآورده کنند.

قابل استفاده مجدد

گرم شدن کره زمین و تغییر اقلیم واقعیتی کاملاً امروزی در زندگی ماست. درنتیجه، مردم نسبت به محیط‌زیست آگاهی بیشتری پیدا کرده‌اند. ما شروع به تماشای ردپای خود کرده‌ایم. فیلترهای کاغذی اکثراً یکبار مصرف هستند و پرمصرف‌ترین دسته هستند. اگرچه برای فنجان قهوه صبحانه خود؛ موارد زیست‌تخریب‌پذیر که برای محیط‌زیست ایمن‌تر هستند را امتحان کنید.

اگر فیلترهای قهوه پارچه‌ای بیشتر مورد توجه شما هستند، به یاد داشته باشید که هنوز هم باید مرتباً آن‌ها را دور بیندازید (بعد از تقریباً 90 تا 110 بار استفاده.) اگر می‌خواهید زباله اضافی صفر باشد؛ فیلتر فلزی به‌راحتی بهترین گزینه برای شماست.

مواد مورد استفاده در فیلترهای قهوه

همان‌طور که احتمالاً تاکنون متوجه شده‌اید، فیلترهای قهوه مواد متنوعی دارند. اکثر دستگاه‌های قهوه ساز قطره‌ای به شما امکان می‌دهند یکی را که ترجیح می‌دهید انتخاب کنید.

نکته مهمی که باید اذعان کرد این است که مواد مورداستفاده برای فیلتر کردن قهوه در بعضی مواقع در طعم محصول نهایی فنجان شما نقش دارد. به‌عنوان‌مثال از فیلترهای کاغذی هنگامی‌که می‌خواهید یک فنجان قهوه تیز با یک پایان تمیز میل کنید، استفاده می‌شود.

فیلترهای کاغذی با جلوگیری از چاشنی چربی در زمان تولید، این استعداد را پیدا می‌کنند که بتوانند آن را به شما ارائه دهند. مخلوط‌های قهوه که دارای طعم‌های طراوت میوه‌ای هستند غالباً آن بمب‌های طعم‌دهنده را در آسیاب‌های روغنی پنهان می‌کنند.

اگر نمی‌خواهید آن‌ها را از دست بدهید، فیلتر فلزی انتخابی است که باید انتخاب کنید. برای مصالحه بین این دو، از رسیدن به فیلتر پارچه‌ای خجالتی نباشید. آن‌ها طولانی‌ترین زمان در سراسر جهان مورداستفاده قرار گرفتند. هنگامی‌که فیلترهای کاغذ و فلز وارد صنعت قهوه شدند، برای مدت کمی از صندلی عقب استفاده کردند؛ اما حالا آن‌ها برگشته‌اند.

تمیز کردن فیلتر قهوه

کمترین قسمت موردعلاقه روز هر سازنده قهوه؛ تمیز کردن فیلتر بعد از ایجاد هنر نوشیدنی قهوه است. یک فنجان قهوه بی‌عیب و نقص اغلب چیزی کمتر از یک اثر هنری وسوسه‌انگیز ندارد. درحالی‌که می‌توانید قهوه ساز را انتخاب کنید که تمیز کردن آن آسان باشد، فراموش نکنید که به فیلتر نیز توجه کنید.

فیلتری که پس از هر دم درست تمیز نشود، می‌تواند به نوبه خود بر طعم قهوه تأثیر بگذارد. همچنین می‌تواند باعث رشد باکتری‌ها و سایر موارد مضر و غیرضروری شود و بر عملکرد و زندگی دستگاه قهوه تأثیر بگذارد. ازآنجاکه فیلترهای کاغذی یکبار مصرف هستند، تنها چیزی که باید نگران آن باشید پاک کردن محل نشست آن‌هاست.

تمیز کردن بیشتر فیلترهای فلزی هنوز هم آسان است به شرطی که بلافاصله بعد از دم کردن آن‌ها را تمیز کنید. اگر اجازه دهید آسیاب‌های قهوه به مدت طولانی در فیلتر بنشینند و احتمالاً خشک شوند، احتمال اینکه آن‌ها در شکاف‌هایی که به‌سختی قابل دسترسی هستند قرار می‌گیرند.

تمیز کردن فیلترهای پارچه‌ای ممکن است به‌اندازه کافی آسان باشد، اما این بخش ذخیره‌سازی است که می‌توانید کمی سخت باشد. کارشناسان توصیه می‌کنند، پس از هر بار استفاده، یک فیلتر قهوه پارچه‌ای را به‌درستی بشویید و پس‌ازآن باید آن‌ها را در آب در یخچال قرار دهید. هدف از این تمرین جلوگیری از کپک زدن است.

کاهش هزینه

پول همیشه مهم است. یک قهوه ساز اغلب یک سرمایه‌گذاری در یک خانوار است. درحالی‌که فیلترهای فلزی از بالاترین قیمت در مقایسه با پارچه و کاغذ هستند؛ اما به یاد داشته باشیم که آن‌ها بیشترین ماندگاری را نیز دارند.

در پایان روز به یاد داشته باشید که به تصویر کلی نگاه کنید. مقدار قهوه دم کرده هر روز و همچنین تعداد دفعات استفاده از دستگاه قهوه را در نظر بگیرید. همه این‌ها به اولویت‌های شخصی برمی‌گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟