ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » نکاتی درباره ارتقای فضای رستری های قهوه

نکاتی درباره ارتقای فضای رستری های قهوه

رستری‌های قهوه

درک اینکه شما باید به فضای برشته سازی بزرگتری بروید مشکل خوبی است و نشان می‌دهد که تجارت شما خوب پیش می‌رود و به‌اندازه کافی قهوه می‌فروشید که سودآور باشد. بااین‌وجود، پس از رسیدن به آن مرحله، باید در نظر بگیرید که یک تنظیم مناسب‌تر چگونه به نظر می‌رسد. بسیاری از رستری‌های قهوه در محیطی ساده یا فروتن شروع به کار می‌کنند و این ممکن است برای مدتی مفید باشد.

بااین‌حال، اگر به فروش بیشتر قهوه و افزایش درآمد خود ادامه دهید، درنهایت نیاز به جابجایی مجدد خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چالش‌هایی که رستری‌های قهوه هنگام ارتقای فضای برشته سازی خود با آن روبرو هستند، با دو متخصص صنعت صحبت کردم که در ادامه با هم می‌خوانیم:

علائمی که به فضای جدیدی در رستری‌های قهوه نیاز دارید

درحالی‌که برخی از رستری‌های قهوه با محل مخصوص تفت دادن کار خود را شروع می‌کنند، بسیاری از آن‌ها از فضای موجود (به‌عنوان‌مثال در خانه یا کافی‌شاپ) به دلیل ضرورت استفاده می‌کنند.

این بدان معنی است که آن‌ها ممکن است تلاش کنند تا درک کنند که باید گسترش پیدا کنند یا نمی‌دانند در فضای جدید به دنبال چه چیزی هستند. Kyle Ramage بنیانگذار Roaster قهوه سیاه‌وسفید در رالی، کارولینای شمالی از وضعیتی که باعث جابجایی تجارتش شده برایم می‌گوید.

«ما در آن زمان در پشت یکی از کافه‌های خود کار می‌کردیم. این تنها کافه‌ای بود که تقریباً دو سال، شاید بیشتر، در آن فعالیت داشتیم. ما تازه به مکانی رسیدیم که نیاز به ذخیره بیشتر قهوه سبز را داشتیم، اما جایی برای کالاهای کاغذی خود نداشتیم. ما مجبور شدیم برای همه‌چیز، مانند کیسه‌های قهوه و غیره، یک کمد نگهداری اجاره کنیم.»

تا آنجا که می‌توانید با یک فضای کوچک خلاق باشید، در برخی موارد اگر رشد کسب‌وکار شما ادامه یابد، غیرقابل‌دفاع خواهد شد. کیسه‌های قهوه سبز (60 کیلوگرم) بزرگ هستند. آن ها فضای زیادی را اشغال می‌کنند، به‌خصوص اگر شما به‌طور مداوم تنوع بیشتر قهوه داشته باشید تا طیف گسترده‌تری از انواع و ریشه‌ها را ارائه دهید.

عواقب این کار نیز تنها یک محل کار نامرتب نیست؛ بلکه باگذشت زمان، این می‌تواند باعث ایجاد گلوگاه‌ها و سایر ناکارآمدی‌های تیم شما شود. به‌عنوان‌مثال، كایل می‌گوید دریافت ساده قهوه سبز به تلاش و برنامه‌ریزی بیش از آنچه نیاز بود، نیاز داشت.

«کامیون به انتهای خیابان ما می‌آمد و راننده در اسرع وقت قهوه را از کامیون خارج می‌کرد؛ بنابراین، ما همه‌چیز را به وانت خود می‌انداختیم تا در جلوی کافه قهوه را از طریق کافی‌شاپ انتقال می‌دادیم، از کنار مشتریان عبور می‌کردیم و به فضای برشته شدن می‌رساندیم. این کار فقط برای انتقال قهوه سبز بود.»

از یک فضای جدید برای رستری‌های قهوه چه چیزی می‌خواهید؟

برای رستری‌های قهوه، انتخاب یک فضای جدید در منطقه‌ای با ارتفاع زیاد ممکن است جذاب باشد. این امر به‌ویژه اگر قهوه بوداده را مستقیماً به مصرف‌کننده بفروشید یا به کافی‌شاپ متصل داشته باشید، بسیار مطلوب است.

بااین‌حال، این همیشه ساده نیست. یک مکان ایدئال برای یک کافی‌شاپ با گردش مالی بالا کاملاً مناسب یک رستری تجاری نخواهد بود. برای مبتدیان، ساختمان باید حمل بار آسان برای تحویل منظم قهوه سبز را داشته باشد.

فراتر از آن، می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای گسترش احتمالی وجود دارد. یافتن هر دوی این موارد در مناطقی که ترافیک بالای پا با قیمت مناسب دارند، اگر غیرممکن نباشد دشوار است.

برای خرید قهوه تانزانیا کلیمانجارو tanzania kilimanjaro coffee بر روی لینک کلیک کنید

کایل می‌گوید: «ما واقعاً یک فضای 4000 تا 5000 فوت مربع می‌خواستیم؛ اما آن‌ها فقط در منطقه ما در دسترس نبودند. همه‌چیز یا 1500 فوت مربع بود، یا 100000 فوت مربع و در بسیاری از اوقات، کوچکترها در مکانی قرار می‌گیرند که فضای «استفاده انعطاف‌پذیر» می‌نامند.

«اکنون ما در کنار برخی از دفاتر، یک کلیسا و سایر مشاغل قرار داریم … بسیاری از آن‌ها فضای استفاده جدیدتر و انعطاف‌پذیر هستند. این بدان معناست که اجاره آن‌ها به اجاره خرده‌فروشی هر فوت مربع [و نه هزینه یک انبار] نزدیکتر است و این همان چیزی بود که ما به آن نیاز داشتیم.»

آزادی اضافی همراه با فضای اضافی می‌تواند به معنای آن باشد که شما می‌توانید تجهیزات جدیدی را نیز به تنظیمات خود اضافه کنید. هرچه رستری‌ها افزایش می‌یابند، فضای آن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود. این فقط برای کوره‌های بزرگتر نیست، بلکه همچنین تجهیزات کمکی، گازرسانی بیشتر، جریان‌های تخلیه و غیره نیز وجود دارد.

محدودیت های مالی در ارتقای فضای رستری‌های قهوه

Nicholas Flatoff مدیر پروژه‌های ویژه سیستم‌های Usonian است. او می‌گوید هنگام جستجوی محل جدید، چند نکته وجود دارد که باید قبل از انتخاب به خاطر بسپارید.

نیکولاس می‌گوید: «از هر ده مورد نه مورد و اکثریت قریب به‌اتفاق رستری‌های قهوه به فضای بیشتری احتیاج دارند. اولین جزئیات واضحی که باید در نظر گرفت جنبه مالی است، اگر شما بیرون بروید و یک اجاره‌نامه امضا کنید که ممکن است پنج یا ده برابر هزینه اجاره فعلی شما باشد.» «شما باید درک کنید که این اجاره‌نامه‌های تجاری به‌طورکلی حداقل سه تا پنج سال و گاهی طولانی‌تر می‌شوند.»

برای خرید قهوه ماکیا 80 درصد عربیکا (makia coffee)  بر روی لینک مقابل کلیک کنید

علاوه بر این، نیکلاس یادآور می‌شود که راه‌اندازی یک رستری در بهترین فضاها به‌اندازه کافی چالش‌برانگیز است. او می‌گوید که انواع خاصی از محل‌ها وجود دارد که کباب کردن – به‌ویژه کسانی که متراژ خود را افزایش می‌دهند – باید از آن‌ها دور شود.

«نوع فضاهایی که نمی‌خواهید وارد شوید زیرزمین‌ها یا ساختمان‌های چند طبقه هستند. سی طبقه به‌علاوه هنگامی‌که دیوار را می‌برید و اساساً یک کباب‌پز از پنجره می‌گذارید ایدئال نیستند.»

در مورد سایر ویژگی‌هایی که باید به آن‌ها توجه کرد، نیکلاس می‌گوید: «[اگر به مکان‌های بزرگتری منتقل می‌شوید]، به نقطه‌ای می‌رسید که به یک اسکله بارگیری نیاز دارید. شما باید یک سطح ورودی داشته باشید تا بتوانید قهوه سبز را با لیفتراک به‌راحتی وارد کنید و یا بیرون بیاورید، یا یک اسکله بارگیری یا یک محل حمل بار داشته باشید، بنابراین می‌توانید پالت‌ها را به‌راحتی بیرون بیاورید.»

مواردی که باید در هنگام تغییر مکان رستری‌های قهوه آگاه باشید

یافتن فضای مناسب تنها آغاز کار است. هنگامی‌که محل جدید خود را انتخاب کردید، باید برای جابجایی آماده شوید. به‌عنوان‌مثال، وی خاطرنشان كرد كه در حین جابجایی تأسیسات، از بین بردن تجهیزات از یك فضای موجود می‌تواند به همان اندازه نصب، چالش‌برانگیز باشد – حتی گاهی بیشتر. تصمیم‌گیری در مورد به‌روزرسانی فضای خود و جابجایی در تأسیسات بزرگتر، غالباً چیزی است که از سر ضرورت ناشی می‌شود، نه انتخاب. بااین‌حال، برای مشاغل در حال رشد، به‌محض بروز این ضرورت، انتقال به مکانی بزرگتر می‌تواند یک تصمیم طولانی‌مدت و بسیار سودمند باشد.

اما وقتی تصمیم به حرکت گرفتید، اهداف خود را به خاطر داشته باشید و هرگونه چالش احتمالی را در نظر بگیرید. به دنبال فضایی متناسب با نیازهای خود بگردید، فضایی که در طولانی‌مدت موجب مشکل نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟