ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » خرد کردن قهوه بدون آسیاب

خرد کردن قهوه بدون آسیاب

قهوه بدون آسیاب

ما اینجا هستیم تا چند روش در مورد «نحوه خرد کردن قهوه بدون آسیاب» ارائه دهیم؛ بنابراین، کمی بیشتر با ما همراه باشید تا بیشتر قدم در راه تبدیل شدن به یک باریستای خودساخته بگذارید.

ایجاد یک فنجان قهوه عالی، همان تلاش علمی و یک اثر هنری است و مانند هر خلقت دیگر، چند قانون طلایی وجود دارد که اگر به‌درستی رعایت شود، تقریباً نتیجه نهایی بی‌نقص را تضمین می‌کند. وقتی صحبت از دانه قهوه‌ای سرنوشت‌ساز می‌شود که دنیا را با آهنگ‌های خود رقصیده است، چند مروارید خرد وجود دارد که از یک علاقه‌مند به قهوه به دیگری منتقل شده است. نوشیدنی‌های کافئین دور و نزدیک به این واقعیت گواهی می‌دهند که دانه‌های قهوه بلافاصله قبل از دم کشیدن، آسیاب می‌شوند و در فنجان قهوه خود عطروطعم بیشتری به وجود آورید.

 

اگر به هر دلیلی به آسیاب قهوه در خانه خود دسترسی نداشته باشید، چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا این بدان معناست که شما تا پایان عمر به زندگی با یک فنجان متوسط ​​قهوه صبحگاهی سپرده شده‌اید؟ البته که نه!

برای خرید قهوه اسپرسو بر روی لینک مقابل کلیک کنید

چگونه می‌توان قهوه را بدون آسیاب ، خرد کرد

خرد کردن قهوه بدون آسیاب با چکش یا گوشت مناقصه

وقت چکش است این یکی از جالب‌ترین روش‌ها برای بیرون آوردن غارنشین داخلی است که در درون شما پنهان‌شده است. شاید لازم باشد در گاراژ یا کابینت‌های آشپزخانه خود دور بزنید. درحالی‌که واقعاً هر چکش‌کاری انجام می‌دهد، اما یکی با سر بازتر منطقی‌ترین گزینه است. اگر در خانه چکش ندارد، می‌توانید برای انجام کار به یک مناقصه کننده گوشت مراجعه کنید. این وسیله‌ای است که معمولاً قبل از پخت‌وپز برای نرم شدن گوشت استفاده می‌شود اما در این شرایط نیز متناسب با نیاز شما ترجمه می‌شود.

مراحل نحوه خرد کردن قهوه بدون آسیاب با چکش را انجام دهید

  • لوبیاها را درون کیسه‌ای ترجیحاً پلاستیکی قرار دهید.
  • اکنون با اعمال فشار محکم، لوبیاها را با چکش فشار دهید. به یاد داشته باشید که باقلا را نزنید وگرنه همه را خراب خواهید کرد.
  • این کار را تکرار کنید تا به‌اندازه آسیاب موردنظر برسد.
نکات مهم

اگرچه انکار این موضوع می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد، اما همچنین می‌تواند کمی سروصدا ایجاد کند.

یک حرکت هوشمندانه این است که ابتدا لوبیاها را در کیسه‌ای قرار دهید تا همه در پیشخوان آشپزخانه شما پراکنده نشود.

همچنین به یاد داشته باشید که کیسه را روی دستمال یا نوع محافظ دیگری قرار دهید. شما نمی‌خواهید به سطح زیر صدمه بزنید.

هرچند ثانیه یک‌بار توقف کنید تا سطح پیشرفت خود را مشاهده کنید. اگر این کار را نکنید ممکن است پودر خیلی ریز برای شما باقی بماند، یا آسیابی که برای استفاده بسیار ناهموار است.

هرد کردن قهوه بدون آسیاب توسط مخلوط‌کن

مخلوط‌کن یک شرکت‌کننده مشترک در بیشتر خانه‌ها در سراسر جهان است. این لوازم جانبی آشپزخانه در صورت نیاز دو برابر می‌شود و جایگزینی فوق‌العاده برای مخلوط‌کن قهوه است.

تیغه‌های مخلوط‌کن با دقت کمی شبیه به آسیاب قهوه از طریق دانه‌های قهوه بریده می‌شوند.

چند مخلوط‌کن نیز به شما امکان می‌دهد اندازه خرد کردن را تنظیم کنید و کنترل بیشتری بر نتیجه نهایی داشته باشید.

مرحله‌به‌مرحله چرخ لوبیا با مخلوط‌کن

  • تعداد کمی لوبیا را به ظرف مخلوط‌کن اضافه کنید.
  • مخلوط‌کن را کمی کج کنید تا مقدار بیشتری دانه قهوه به سمت مسیر تیغه حرکت کند و از یکدست شدن صافی اطمینان حاصل کند.
  • با استفاده از تکنیک «Pulse»، یعنی انفجارهای کوتاه و سریع، آسیاب کنید.
  • این کار را تکرار کنید تا به قهوه موردنظر برسید.

نکات مهم

توجه به کمبود چشمگیر آب در این فرآیند مهم است. یک ماده اصلی که معمولاً به روان کار کردن مخلوط‌کن کمک می‌کند؛ بنابراین مهم است که به یاد داشته باشید که هرچند ثانیه یک‌بار از مخلوط کردن فاصله بگیرید. لوبیا در مقابل انفجار طولانی‌مدت مخلوط‌کن، در کوتاه‌مدت خرد می‌شود. درب ظرف را بازکنید و روند تلاش خود را بررسی کنید. برای رسیدن به بهترین نتیجه، مخلوط‌کن را به سمت کناری کج کرده و بگذارید تا در کوتاه‌مدت پالس کند تا دانه‌های قهوه به دلیل گرمای ایجادشده در اثر اصطکاک نسوزند.

از طریق وردنه خرد کنید

پایه اصلی در بیشتر خانوارها، وردنه به‌عنوان جایگزینی آسان برای آسیاب قهوه وارد می‌شود. میزان فشاری که به شما وارد می‌شود موفقیت در اندازه خرد شدن را تعیین می‌کند. کنترل ثبات اما مسئله‌ای مشکل است. فقط به یاد داشته باشید که قبل از شروع، مطمئن شوید که همه دانه‌های قهوه موردعلاقه شما در یک‌لایه قرارگرفته‌اند.

مراحل آسیاب کردن دانه‌های قهوه توسط وردنه

به مقدار دلخواه دانه‌های قهوه را در یک کیسه پلاستیکی شفاف قرار دهید، یا می‌توانید از کاغذ روغنی با مهروموم کردن آن از هر طرف استفاده کنید تا در همه جا پخش نشود. با یک کیسه شفاف، مزیت این است که می‌توانید اندازه چرخش را هنگام انجام مراحل بدون نیاز به باز کردن آن تماشا کنید.

مانند روش چکش، لوبیاها را با انتقال وردنه به لوبیا خردکرده، خرد کنید.

حالا به عقب و جلو بپیچید تا تکه‌های کوچکتر را در مواد قهوه خرد کنید. این کار را تکرار کنید تا به‌اندازه آسیاب دلخواه برسید.

برای خرید قهوه مناسب برای موکاپات بر روی لینک کلیک کنید

نکات مهم

این می‌تواند گاهی اوقات به یک روش نسبتاً نامرتب تبدیل شود. توصیه می‌شود برای جلوگیری از هر نوع کشتار روی میز، دانه‌های قهوه را روی نوعی کاغذ یا دستمال قرار دهید. لبه‌ها را تا کنید تا وقتی بالای سر آن‌ها می‌چرخید هیچ‌چیز بیرون نریزد. یک کیسه فریزر پلاستیکی مهروموم شده می‌تواند به‌عنوان یک مورد مناسب برای دانه‌های قهوه در این شرایط باشد.

از ملات و هاون استفاده کنید

چند قدم به گذشته یا چند مرز به کشورهای قهوه نوش بروید. این احتمال زیاد است که شما با شخصی روبرو شوید که با استفاده از هاون و ملات دانه‌های قهوه خود را به صورت پودر درآورید. روش دستی مقداری نیروی کار می‌گیرد. در عوض، یک کنترل راحت را فراهم می‌کند. هر وقت از اندازه و قوام آسیاب راضی بودید می‌توانید متوقف شوید.

گام‌به‌گام با ملات و هاون

ملات را در حدود 1/4 پر کنید تا لوبیا از آن بیرون نریزد.

لوبیاها را با یک حرکت پیچشی از هاون خردکرده و خرد کنید.

فشار بیشتری وارد کنید و قهوه را دور آن بچرخانید تا به‌اندازه آسیاب موردنظر برسد.

نکات مهم

هنگام استفاده از این دستگاه، حتماً روی ملات را محکم بگیرید تا از لغزش آن جلوگیری شود. در ابتدا برای کنترل بهتر با تعداد کمی دانه قهوه شروع کنید زیرا آسیاب کردن آن آسان‌تر است. هنگامی‌که از اندازه و قوام راضی بودید، همیشه می‌توانید متناسب با نیازها و سلیقه خود چیزهای بیشتری اضافه کنید؛ اما مراقب باشید که آن‌ها را خیلی ریز خرد نکنید زیرا هنگام دم، اندازه خوبی از هر فیلتر عبور می‌کند.

از چاقو برای آسیاب دانه‌های قهوه استفاده کنید

اگر همه موارد دیگر از کار بیفتد، همه آشپزخانه‌ها معمولاً به چاقو مجهز هستند. اگرچه این فرآیند ممکن است کمی بیشتر از سایر موارد در لیست طول بکشد، اما نتایج به همان اندازه مفید هستند. نه – ما از شما نمی‌خواهیم دانه‌های قهوه را به قطعات کوچک خرد کنید. این یک روند دردناک از چند طریق خواهد بود و درنهایت می‌توانید به خود آسیب بزنید. برای این تلاش از قسمت تیز یا انتهایی تیز چاقو استفاده نکنید. در عوض، این قسمت صاف چاقویی است که شما نیاز دارید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کمی فشار وارد کنید و دانه‌های قهوه را همان‌طور که با حبه‌های سیر انجام می‌دهید با طرف صاف خردکرده و چاقو را به سمت خود بکشید.

گام‌به‌گام آسیاب حبوبات توسط چاقو

دانه‌های قهوه را روی آن قرار دهید.

اکنون از طریق قسمت مسطح چاقو، با فشار صاف، لوبیا را خرد کنید. مقداری دستمال‌کاغذی را روی چاقو قرار دهید تا لوبیا دور نماند.

حالا بعد از خرد شدن به قطعات، قسمت تیز چاقو را از داخل لوبیای خرد شده کمی به سمت خود بکشید. این کار را تکرار کنید تا به‌اندازه خرد شده برسید.

نکات مهم

مانند ابزارهای قبلی، هنگام استفاده از چاقو برای خرد کردن دانه‌های قهوه، ممکن است چند دانه را ببینید که در اطراف آشپزخانه شما پرواز می‌کنند. ابتدا حبوبات را مانند یک تخته برش روی یک سطح مطمئن قرار دهید. به‌طور طبیعی هرچه عرض تیغه چاقو بیشتر باشد، روند کار راحت‌تر خواهد بود. این یکی از هوشمندانه‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای خرد کردن قهوه به آن متوسل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟