ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » اخبار » تولید قهوه سبز با هوش مصنوعی

تولید قهوه سبز با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی

شرکت راه‌اندازی فناوری کشاورزی Demetria برای حمایت از سیستم تجزیه‌وتحلیل کیفیت قهوه سبز خود با پشتیبانی از هوش مصنوعی ، بودجه 3 میلیون دلاری اختصاص داده است.

این سرمایه‌گذاری توسط Celeritas، گروهی از سرمایه‌گذاران خصوصی انجام شد و این فناوری شامل اسکن قهوه سبز با یک دستگاه دستی کوچک است که داده‌ها را برای تجزیه‌وتحلیل خودکار شامل هوش مصنوعی (AI) در ابر جمع می‌کند و ارسال می‌کند.

این دستگاه مجهز به سنسورهای نزدیک به مادون‌قرمز (NIR) است که طول موج‌های نور را به قهوه سبز می‌تاباند و هر طول‌موج برهم کنش متفاوتی با ترکیبات آلی خاص درون دانه دارد. این فعل و انفعالات علاوه بر نظارت بر نشانگرهای بیوشیمیایی شامل اندازه، شکل و رنگ، توسط سیستم به آنچه «اثر انگشت حسی» می‌نامد، اندازه‌گیری و تفسیر می‌شود.

اثر انگشت حسی در ترکیب با هوش مصنوعی

فیلیپ آیربی، مدیرعامل و بنیانگذار Demetria، در این خصوص می‌گوید: «ما از این اثر انگشت حسی در ترکیب با هوش مصنوعی پیچیده و داده‌های حجامت استفاده می‌کنیم. Demetria یک پیش‌بینی دقیق از تجزیه‌وتحلیل حجامت است.

ما همان فرآیند را انجام داده‌ایم که برای آموزش و تأیید «حجامت» لازم است، اما به جای استفاده از حس چشایی و بویایی انسان، از سنسورهای پیشرفته‌ای استفاده می‌کنیم که نشانگرهای بیوشیمیایی طعم را با استفاده از هوش مصنوعی می‌خوانند.»

به گفته آیربی، Demetria برای تشکیل پایه هوش مصنوعی خود، در حال جمع‌آوری تجزیه‌وتحلیل کیفیت از Q Q Graders است که به‌طور مداوم داده‌ها را برای شرکت ارسال می‌کند و آن را به‌عنوان «داده با کیفیت» جمع‌آوری کرده است.

برای خرید قهوه اوگاندا بر روی لینک مقابل کلیک کنید

آیربی گفت: «این داده‌ها برای فرآیند یادگیری ماشین در این فن‌آوری ضروری است که با در اختیار داشتن اطلاعات بیشتر از فنجان‌ها، همچنان بهبود می‌یابد. Demetria جایگزین حجامت نخواهد شد. در عوض، ابزارهای ما مکمل کار حجامت در هر بخش از مراحل است. فناوری ما به شناسایی نمونه‌هایی که نیازی به حجامت ندارند،

به‌عنوان‌مثال نمونه‌هایی که دارای نقص حجامت هستند، کمک می‌کند، اما همیشه بخشی از آن نیاز به حجامت دارد. Demetria امکان استفاده بهتر از زمان حجامت را فراهم می‌کند.

هوش مصنوعی در خدمت کشاورزان

Demetria همچنین یک مزیت بالقوه برای کشاورزان در نظر گرفته است. با زمان و منابع محدود برای حجامت در سطح مزرعه، تولیدکنندگان می‌توانند به‌طور بالقوه درآمد بیشتری را از طریق اجازه دادن به سیستم برای مرتب کردن مقادیر با کیفیت بالا که ممکن است در غیر این صورت با یک جریان قهوه معمولی مخلوط شده باشند، درآمد بیشتری کسب کنند.

آیربی گفت: «در سطح مزرعه و برای اولین بار، کشاورزان ابزاری برای اندازه‌گیری و مدیریت کیفیت محصولات خود خواهند داشت.»

برنامه‌های آینده که هنوز در دست توسعه هستند شامل یک برنامه ردیابی هستند. یکی برای تشخیص زودهنگام خصوصیات کلی کیفیت مرتبط با نقص حجامت؛ یک برنامه تخمیر محور و موارد دیگر. آیربی در خاتمه می‌گوید: «تقاضا برای قهوه با کیفیت وجود دارد و استفاده از این فناوری به‌طور قابل‌توجهی عرضه قهوه باکیفیت بالا را افزایش می‌دهد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟