ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » اخبار » طراحی و ساخت Osma Pro برای قهوه کلد برو

طراحی و ساخت Osma Pro برای قهوه کلد برو

طراحی و ساخت Osma Pro برای قهوه کلد برو

تیم کوچک مهندسین و طراحان مستقر در کالیفرنیا که سال گذشته سیستم نوآورانه و قابل‌حمل Osma برای قهوه کلد برو و چای را به بازار عرضه کرده است توجهات خود را به یک دستگاه پیشخوان تر از قبل به نام Osma Pro معطوف کرده است.

Osma Pro شکل دستگاه اسپرسو دارد اما عملکرد آن بسیار متفاوت است. با توجه به اصول گردش مجدد مایعات در Osma نسخه اولیه، فناوری اصلی Osma Pro به‌طور واضح‌تری بر اثر میکروسکوپیت ایجاد شده توسط گردش مجدد متمرکز است.

در این حالت، میکرو کاویتاسیون به شکل‌گیری و فروپاشی میکرو حباب‌های CO2 آزادشده توسط قهوه تازه در تماس با آب اشاره دارد. انرژی حاصل از میکروسکوپیتاسیون در هنگام استخراج به سه روش مداوم به قهوه داخل پورتافیلتر Osma Pro اعمال می‌شود.

یکی از این موارد از طریق گردش مجدد مایعات از مخزن درون قهوه است که با هر بار عبور حباب بیشتر از قهوه استخراج می‌شود. دیگری از طریق فشاری است که با شکوفه قهوه به‌تدریج افزایش می‌یابد تا 10 بار قبل از کامل شدن دم، بالا می‌رود.

به گفته این شرکت، راه سوم؛ سازگاری است که توسط پمپ تولید می‌شود و از طریق مایع منتقل می‌شود تا به تشکیل میکروبول در داخل بستر قهوه کمک کند. «دستگاه‌های اسپرسو سنتی از پمپ‌های فشارثابت برای فشار دادن آب گرم به قهوه کاملاً آسیاب و بسته‌بندی‌شده استفاده می‌کنند.

گرما و فشار، طعم‌دهنده‌ها و ترکیبات معطر را از قهوه و جریان آب بیرون می‌کشد و از فیلتر پورتافیلتر به‌عنوان اسپرسو خارج می‌شوند.» «روند کار ما ازاین‌جهت است که ما از گرما استفاده نمی‌کنیم متفاوت است و ما پمپ خود را برای تولید فشار نوسانی طراحی می‌کنیم که تشکیل میکرو حباب‌ها را از CO2 دردانه‌های قهوه تسهیل می‌کند.

تشکیل و فروپاشی این حباب‌ها ترکیبات طعم‌دهنده و معطر لوبیا را استخراج می‌کند. این حباب‌ها همچنین به احساس دهان و کرما سرسخت ما کمک می‌کنند.»

ویزگی های Osma Pro

درحالی‌که عملکرد داخلی آن کاملاً متفاوت است، اما Osma Pro ازنظر جسمی شبیه دستگاه اسپرسو سنتی است.

دستگاه از پورتافیلترهای استاندارد سازگار با E61 و سبدهای 58 میلی‌متری استفاده می‌کند که در آن‌ها یک بستر قهوه توزیع می‌شود

و دقیقاً مانند آن چیزی است که برای اسپرسو استفاده می‌شود.

Osma Pro حداکثر 12 اونس قهوه سرد تولید می‌کند تا حداقل 20 درصد عملکرد استخراج در کمتر از دو دقیقه داشته باشد.

روث در خصوص این دستگاه می‌گوید:

«هدف نهایی ما این است که لبه قهوه را به جلو سوق دهیم و به پیشرفته‌ترین افراد در قهوه ابزار جدیدی ارائه دهیم تا حتی بیانگرتر و خلاق‌تر باشند و Osma Pro طرفدار تجسم ناب آن هدف است.»

سرگروه دستگاه از فولاد ضدزنگ ساخته‌شده است و پانل‌های خارجی از آلومینیوم ساخته شده‌اند

و پایه آن به‌صورت چوب گردو یا استیل است.

میله‌های برنجی سینی قطره‌ای را تشکیل می‌دهند که در آن مخزن انتخاب کاربر قرار می‌گیرد

و لوله‌های داخل آن همه سیلیکون درجه غذایی است.

قیمت یک دستگاه از قبل سفارش داده شده در اورگان 695 دلار تعیین شده است.

روث گفت که قیمت‌های بالاتر احتمالاً افزایش می‌یابد زیرا ویژگی‌های اضافی برای تولید در مقیاس بزرگتر در دستگاه گنجانده شده است.

طبق اعلام این شرکت، برنامه ریزی شده برای اجرای برنامه از محدودیت اولیه، ماه آینده آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟