ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » رابطه Covid-19 و مصرف قهوه خانگی – قسمت نخست

رابطه Covid-19 و مصرف قهوه خانگی – قسمت نخست

مصرف قهوه خانگی

قهوه موریس – در اواخر مارس 2020، به حدود 20٪ از جمعیت جهان دستور داده شد که در خانه بمانند تا گسترش Covid-19 را کاهش دهند. بااین‌حال، چند ماه بعد، بسیاری از این افراد به دفتر و محل کار خود بازگشتند زیرا اقتصاد جهانی مسیر بهبود خود را آغاز کرده بود؛ بنابراین، با توجه به مسائل لجستیک جهانی، تعطیل شدن کافه‌ها، چگونه مصرف قهوه خانگی تغییر کرده است؟ و چگونه کافی‌شاپ‌ها و رستری ها برای ادامه کار خود تغییراتی را اعمال کرده‌اند؟ من برای یادگیری بیشتر در این مورد با سه متخصص صنعت صحبت کردم.

باوجوداین، کار انعطاف‌پذیر از محبوبیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است و درنتیجه بیشتر افراد در خانه می‌مانند و درنتیجه تعداد کمتری وارد مناطق شهری می‌شوند که این امر باعث کاهش مشتریان در کافه‌ها می‌شود.

در یک نظرسنجی که در انگلیس انجام شد، تقریباً 50٪ صاحبان کافه‌ها پیش‌بینی کردند که Covid-19 تا پایان سال 2020 به میزان قابل‌توجهی بر درآمد آن‌ها تأثیر بگذارد. حدود یک‌چهارم اظهار داشتند که فکر می‌کنند حداقل برای دو سال تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

رابطه Covid-19 و مصرف قهوه خانگی – قسمت دوم

برای خرید قهوه ترکیبی blending coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

افزایش مصرف قهوه خانگی

مصرف قهوه خارج از خانه، مانند کافه‌ها و رستوران‌ها، حدود 25٪ از کل تقاضای مصرف‌کننده برای قهوه را تشکیل می‌دهد؛

بنابراین، هنگامی‌که حدود 95٪ از این مشاغل در اوایل سال 2020 به‌طور موقت یا دائمی تعطیل شدند، صنعت قهوه ضربه بزرگی را متحمل شد.

به‌طور طبیعی، این تعطیلات همراه با خانه‌نشینی و سایر نگرانی‌های مربوط به ایمنی عمومی باعث می‌شد که بسیاری از مصرف‌کنندگان به تهیه قهوه خود در خانه روی بیاورند.

یانیس آپوستولوپولوس مدیرعامل و مدیر اجرایی انجمن تخصصی قهوه (SCA) می‌گوید:

«در طی همه‌گیری، تغییر قهوه در خانه صورت گرفت، یا به این دلیل که افراد بیشتری از خانه کار می‌کردند،

یا اینکه از بیرون رفتن برای خرید قهوه در ماه‌های ابتدایی این بیماری همه‌گیر احساس ناراحتی می‌کردند.»

علی‌رغم این واقعیت که ICO پیش‌بینی کاهش 0.5 درصدی مصرف جهانی قهوه را داشت، مصرف قهوه خانگی افزایش‌یافته است.

در ایالات‌متحده، بازار قهوه در خانه قرار است تنها در سال 2020 4.9٪ افزایش یابد.

برای مقایسه، در دوره چهارساله از 2015 تا 2019 فقط 3.9٪ افزایش‌یافته است.

برای خرید قهوه ریکو 60 درصد عربیکا (rico coffee)

بر روی تصویر زیر کلیک کنید

افزایش خرید تجهیزات قهوه

یانیس می‌گوید: «من فکر می‌کنم مردم در تلاش‌اند کیفیت نوشیدنی‌هایی را که در یک کافی‌شاپ از آن لذت می‌برند، ایجاد کنند.

این منجر به سرمایه‌گذاری بیشتر در تجهیزات بهتر می‌شود که می‌تواند نتایج مشابه و سازگار را ارائه دهد، در مقابل یک باریستای کاملاً آموزش‌دیده که برای استفاده از تجهیزات حرفه‌ای آموزش‌دیده است.»

جویس کلاسن رئیس بازاریابی تولیدکننده آسیاب براتزا تأیید می‌کند که مصرف‌کنندگان بیشتری در تجهیزات قهوه باکیفیت بالاتر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

«ما افزایش فروش آسیاب را دیده‌ایم و این قابل‌توجه‌ترین افزایش در هر دوره شش‌ماهه است.

ما از زمان شروع Covid-19 70 درصد بالاتری از فروش را شاهد هستیم.»

فروش کلیه تجهیزات قهوه، ازجمله مواردی مانند کتری، در این سال 11 درصد افزایش یافت که قیمت متوسط ​​آن 139 دلار است.

این نشان می‌دهد که نوشندگان قهوه حاضرند مبالغ قابل‌توجهی را صرف بهبود کیفیت قهوه‌ای که در خانه می‌نوشند، کنند.

مصرف قهوه خانگی

روندهای مصرف قهوه خانگی

بنابراین، اکنون می‌دانیم که مصرف قهوه خانگی در طول Covid-19 افزایش‌یافته است – اما مصرف‌کنندگان چه چیزی خریداری کرده‌اند؟

اولاً: قهوه. در میان نگرانی‌های زنجیره تأمین با Covid-19 دست‌وپنجه نرم می‌کند، از هر چهار نفر یک نفر در ایالات‌متحده گزارش می‌کند که برای جلوگیری از تمام شدن قهوه، قهوه ذخیره می‌کند.

در طی همه‌گیری، 27٪ از تولیدکنندگان خانگی نوشیدنی قهوه را در خانه نوشیده‌اند، درحالی‌که 25٪ از دستگاه‌های غلاف یا کپسول استفاده کرده‌اند.

اکثر افراد اظهار داشته‌اند که آن‌ها هنوز از همان تجهیزات و محصولات قهوه استفاده می‌کنند که قبل از همه‌گیری داشته‌اند.

بااین‌حال، مردم در حال امتحان چیزهای جدید هستند.

گزارش‌شده است که فقط بیش از 40٪ از مصرف‌کنندگان اظهار داشته‌اند که آن‌ها روش‌های مختلف دم را آزمایش کرده‌اند.

برای خرید قهوه آمارگا 60 درصد عربیکا (amarga coffee)

بر روی تصویر زیر کلیک کنید

مصرف‌کنندگان همچنین در مورد توانایی‌های قهوه سازی اطمینان بیشتری پیدا می‌کنند و دوسوم اظهار می‌دارند که دستورالعمل‌ها و تکنیک‌های خود را «کامل» کرده‌اند.

این منطقی است – با زمان بیشتر در خانه و خارج از دفتر، نوشندگان قهوه فضای بیشتری برای تکرار و تصحیح یک دستورالعمل هدف دارند.

بااین‌حال، برخی از نوشندگان قهوه، علی‌رغم اینکه وقت بیشتری در خانه دارند، هنوز به دنبال راحتی هستند.

فروش قهوه‌های سرد و لته های یخ‌زده در طی چند ماه اول همه‌گیری 129٪ افزایش‌یافته است

و پیش‌بینی‌های اخیر نشان می‌دهد که بازار قهوه آماده برای نوشیدن (RTD) افزایش می‌یابد و پیش‌بینی می‌شود که این بخش تا سال 2027 بالغ بر 42 میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

برای خرید قهوه آدلانته 55 درصد عربیکا (adelante coffee)

بر روی تصویر زیر کلیک کنید

پاسخ کافه‌ها به همه‌گیری چگونه بوده است؟

در انگلستان، بیش از 80٪ صاحبان کافه‌ها در ابتدای همه‌گیری موقتاً مشاغل خود را تعطیل کردند.

از کافی‌شاپ‌هایی که باز بودند، حدود 70٪ به‌طور انحصاری خدمات غذای آماده ارائه می‌دهند و ساعات کار خود را کاهش داده‌اند.

این روندها در اکثر کافی‌شاپ‌های جهان رایج بوده است. محدودیت‌های ظرفیت در بسیاری از کشورها اعمال‌شده است، سفارش‌های تحویل کالا و کالاهای حاشیه‌ای سر به فلک کشیده است و

کافه‌ها تا حد زیادی اقدامات نظافتی دقیق را انجام داده‌اند تا اطمینان حاصل شود که بخشی از مشتریانشان می‌توانند با خیال راحت برگردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟