ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » آموزش » رابطه مستقیم برشته‌کاری یا رُست قهوه با سلامت دستگاه تنفس

رابطه مستقیم برشته‌کاری یا رُست قهوه با سلامت دستگاه تنفس

قهوه موریس – هم‌جواری روزانه با قهوه، رُست کردن و یا آسیاب قهوه در حجم بالا نیازمند توجه به شرایط محیطی و رعایت اصول بهداشتی و تنفسی است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، محققان به این رسیده‌اند که رُست یا برشته‌کاری روزانه قهوه می‌تواند برای ریه‌های انسان مضر باشد.

رُست روزانه قهوه، وزن کردن، آسیاب کردن و بسته‌بندی قهوه در مقیاس بزرگ به دلایل ترکیبات فرار و درگیری مستقیم با سیستم تنفسی خطر ابتلا به بیماری‌های تنفسی را افزایش می‌دهد.

در این پژوهش، محققان تعدادی از کارکنان مربوط به بخش برشته کاری شرکت Just Coffee Cooperative را موردمطالعه و آزمایش قراردادند و به این نتیجه رسیدند که این کارکنان چهار برابر جمعیتی مشابه از افراد عادی در امریکا در قفسه سینه خود دچار خس‌خس هستند و این نتایج در خصوص بینی، چشم و سینوس‌ها هم صدق می‌کند.

غبار متصاعد شده ناشی از قهوه سبز، قهوه آسیاب شده و بوی ناشی از دستگاه حرارتی برشته‌کاری، ازجمله دلایل بروز این عارضه تنفسی به شمار می‌رود و این درصد 4 برابری به‌شدت نگران‌کننده است و ازلحاظ آماری نیز قابل‌توجه است.

بر اساس این پژوهش این خطر متوجه افرادی که در خانه و حجم پایین اقدام به رُست و یا آسیاب قهوه می‌کنند، نیست و تنها شامل رُست در حجم بالا و روزانه است که با رعایت نکات بهداشتی، توصیه‌های پزشکی و استفاده از ماسک‌های مخصوص در محیط رُست یا برشته‌کاری و آسیاب قهوه قابل‌کنترل و پیشگیری است.

برای مشاهده و خرید قهوه اسپرسو با قیمت مناسب کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟