ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » اخبار » ارتباط مصرف قهوه در بیماران سرطانی بهبودیافته

ارتباط مصرف قهوه در بیماران سرطانی بهبودیافته

بیماران سرطانی

قهوه موریس – بر اساس تحقیقات جدید منتشرشده در مجله JAMA Oncology، مصرف قهوه ممکن است شانس زنده ماندن را در بیماران سرطانی که مبتلا به سرطان روده بزرگ هستند افزایش دهد و درعین‌حال خطر وخیم شدن بیماری را کاهش دهد.

بر اساس یک مطالعه مشاهده‌ای بر روی 1171 بیمار تحت درمان سرطان روده بزرگ متاستاتیک، کسانی که گزارش کردند دو تا سه فنجان قهوه در روز می‌نوشند به‌طورکلی بیشتر عمر می‌کنند و قبل از وخیم شدن بیماری آن‌ها مدت طولانی‌تری فرصت دارند.

کسانی که قهوه بیشتری می‌نوشیدند حتی وضعیت بهتری داشتند.

برای خرید قهوه مناسب برای لاغری (قهوه رژیمی) slomming coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

تأمین بودجه تحقیق بر روی بیماران سرطانی توسط موسسه ملی سرطان

در مقایسه با افرادی که هیچ مشروب نمی‌نوشیدند، نوشندگان قهوه بر اساس داده‌های دریافتی مواد غذایی جمع‌آوری‌شده در طی یک دوره 13 ساله منتهی به 2018، 11 درصد افزایش در میزان بقا و 5 درصد بیشتر رشد بدون پیشرفت زندگی را نشان دادند.

شرکت‌کنندگانی که گزارش کردند بیش از چهار فنجان قهوه در روز نوشیده‌اند، 36٪ افزایش در میزان بقا و 22٪ افزایش زنده ماندن بدون وخیم شدن بیماری خود را نشان دادند.

اینکه قهوه فاقد رطوبت باشد تفاوت کمی ایجاد کرد.

برای خرید قهوه مناسب برای قهوه دمی brewed coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

ازآنجاکه جامعه علمی هنوز درک درستی از رابطه علت و معلولی بین مصرف قهوه و نتایج سرطان روده بزرگ ندارند، نویسندگان پیشنهاد توصیه قهوه را به‌عنوان یک روش درمانی ممکن متوقف کردند.

کیمی نگ، نویسنده ارشد مطالعه از دانشکده پزشکی هاروارد می‌گوید: «اگرچه توصیه می‌شود مصرف زیاد قهوه به‌عنوان یک درمان بالقوه برای سرطان روده بزرگ و بیماران سرطانی توصیه شود، اما مطالعه ما نشان می‌دهد که نوشیدن قهوه برای بیماران سرطانی مضر نیست و ممکن است مفید باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟