ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » واژه نامه قهوه » بخارپز کردن شیر برای قهوه

بخارپز کردن شیر برای قهوه

بخارپز کردن شیر برای قهوه

پدیده مدرن کافی‌شاپ که جهان را فتح کرده است در بسیاری از کشورها به همان اندازه که توسط اسپرسو انجام می‌شود توسط شیر بخارپز Steaming رانده می‌شود. به‌عنوان‌مثال فرهنگ قهوه استرالیایی، بخار شیر را به یک هنر آشپزی تصفیه‌شده رسانده است. باور کنید، برای تازه‌کارهایی که برای اولین بار به بخار شیر نزدیک می‌شوند، سخت بودن آن نگران‌کننده است. بخار پرقدرت اولین چیزی است که شما نیاز دارید.

غالباً علاقه‌مندان در خانه، خود را مقصر نتایج بد می‌دانند، درحالی‌که این دستگاه کم‌مصرف آن‌هاست که واقعاً توانایی‌های آن‌ها را نابود می‌کند. قرار دادن نوک میله بخار درست در زیر سطح شیر سرد و درست در خارج از مرکز؛ محل شروع است.

برای خرید قهوه اسپرسو  بر روی لینک مقابل کلیک کنید

ایده این است که پس از پایین آوردن کوزه برای افزودن هوا و درنتیجه کف به شیر، «هم خوردن و چرخش» انجام شود. نکته اصلی این است که هوا را به‌صورت انفجار کوتاه اضافه کنید – چرخش باید ته‌نشینی شیر را متوقف کند. همه این کارها باید قبل از داغ شدن شیر انجام شود.

هنگامی‌که از 140 درجه فارنهایت (60 درجه سانتی‌گراد) عبور کردید، کیفیت عطروطعم و کف کمرنگ می‌شود. بخارپز کردن خوب شیر پیش‌نیاز اجرای هنر لاته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟