ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » ظهور خدمات اشتراکی در صنعت قهوه

ظهور خدمات اشتراکی در صنعت قهوه

خدمات اشتراکی

قهوه موریس – در یک سال اخیر نوآوری‌ها و روندهای جدید مانند ارائه خدمات اشتراکی در بخش قهوه‌های ویژه شاهد بودیم که تا حدود زیادی به لطف همه‌گیری Covid-19 است. از هجوم قهوه دالگونا در اوایل سال جاری تا افزایش محبوبیت قهوه درایو در سراسر جهان، همه‌گیری نحوه تغییر قهوه بسیاری از ما را خوب یا بد تغییر داده است.

علاوه بر نحوه نوشیدن قهوه، در ماه‌های اخیر روند جدید دم و خرید نیز به وجود آمده است.

در ژوئیه سال 2020 تخمین زده شد که از هر ده نفر در انگلستان یک نفر از خدمات اشتراکی غذا و نوشیدنی استفاده می‌کند و قهوه یکی از محبوب‌ترین این خدمات است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رونق خدمات اشتراکی قهوه در دوران همه‌گیری Covid-19، من با سه رستر قهوه صحبت کردم که در ادامه می‌خوانید:

برای خرید قهوه اسپرسو espresso coffee

بر روی تصویر زیر کلیک کنید

از فروش آنلاین به خدمات اشتراکی قهوه

فروش آنلاین قهوه چیز جدیدی نیست، اما حتی قبل از همه‌گیری نیز، محبوبیت زیادی داشت.

در سال 2018، غول خرده‌فروشی آنلاین آمازون گزارش داد که «غذا و نوشیدنی» سریع‌ترین رشد در سیستم‌عامل آن‌ها است و قهوه تنها محبوب‌ترین زیرمجموعه آن دسته است.

درواقع، در همان سال، فروش قهوه آمازون تنها در حدود 140 میلیون دلار بود.

بعلاوه، درحالی‌که خدمات اشتراکی قهوه چیزی است که بسیاری از ما با افزایش Covid-19 با آن ارتباط برقرار می‌کنیم، در حقیقت آن‌ها بیش از یک دهه است که در حال رشد بخشی از قهوه‌های خاص هستند.

دیل هریس مدیرکل Hasbean است و در سال 2017 قهرمان جهانی باریستا بود.

او توضیح می‌دهد که اشتراک فقط به‌عنوان راهی برای تهیه قهوه تازه و باکیفیت بالا به مشتریان نیست، بلکه وسیله‌ای برای نوشیدن قهوه است.

دیل توضیح می‌دهد: «این فقط قهوه نیست. بلکه همچنین اطلاعات و روایتی است که شما با آن ارائه می‌دهید.»

خدمات اشتراکی

خدمات اشتراکی آنلاین

خدمات اشتراکی آنلاین عموماً به‌صورت مستقیم کار می‌کنند. مشتریان به‌طور منظم یک سفارش را پرداخت می‌کنند و قهوه تازه تفت‌داده شده را دریافت می‌کنند.

درحالی‌که برخی اشتراک‌ها به مصرف‌کنندگان امکان انتخاب و چرخش قهوه خود را می‌دهند، بسیاری از آن‌ها جزئیات اساسی را از مشتری می‌خواهند (به‌عنوان‌مثال روش دم، اندازه آسیاب و مشخصات رست)

و قهوه‌ای را که مطابق باسلیقه آن‌ها باشد ارسال می‌کنند.

علاوه بر این، قهوه‌های موجود در خدمات اشتراکی اغلب بر اساس میزان تفت دادن چرخانده می‌شوند که به مشتریان اجازه می‌دهد «قهوه ماه» را امتحان کنند و درباره ریشه‌های مختلف و روش‌های پردازش آن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

دیل می‌گوید که این امر فرصتی را برای Hasbean فراهم می‌کند تا به مشتری آموزش دهد و ارزش بیشتری به خدمات کلی بدهد.

او می‌گوید که برای هر قهوه Hasbean به خدمات اشتراک، بنیان‌گذار استیو لیتون یک ویدیوی جدید می‌گیرد

که در آن اطلاعات اولیه در مورد مزرعه، تولیدکنندگان مسئول آن و آنچه قهوه را متمایز می‌کند، ارائه می‌دهد.

برای خرید قهوه ترک turkish coffee

بر روی تصویر زیر کلیک کنید

انطباق با قرنطینه در سراسر جهان

فروش آنلاین و خدمات اشتراکی قهوه در اوایل سال 2020 با گسترش Covid-19 در سراسر جهان شاهد انفجار تقاضا بود.

پدرو میگوئل اوچاوریا صاحب Pergamino، یک کافه‌رستوران مستقر در مدلین، کلمبیا می‌گوید:

در ماه مه، زمانی که قرنطینه در کلمبیا آغاز شد، فروش آنلاین آن‌ها در حدود ده برابر افزایش یافت.

پدرو می‌گوید: «[فروش آنلاین] اکنون تقریباً هشت برابر محبوبیت خود را دارد، [حتی] هم‌اکنون مردم کاملاً قرنطینه نشده‌اند و به مغازه‌های ما بازمی‌گردند.

ما در نقطه‌ای هستیم که احساس می‌کنیم فروش آنلاین مهم باقی خواهد ماند، بسیار مهم‌تر از قبل، به‌ویژه اکنون‌که مردم به خرید آنلاین عادت کرده‌اند.»

Carlo Scarito بنیان‌گذار Carlo’s Coffee Kitchen در انگلستان می‌گوید که این برند از زمان شروع کار خود در سال 2015 عمدتاً از طریق وب‌سایت خود قهوه می‌فروخت.

بااین‌حال، کارلو می‌گوید وقتی انگلستان وارد قرنطینه شد، فروش آن‌قدر زیاد شد که او و تیمش تصمیم گرفتند یک سرویس اشتراکی برای تأمین نیازهای بیشتر ایجاد کنند.

کارلو توضیح می‌دهد:

«من همیشه فکر می‌کردم که این روش خوبی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان عادی شماست و قرنطینه زمان مناسب برای شروع بود.»

خدمات اشتراکی

متنوع کردن پیشنهاد قهوه و آموزش مشتری

در طی چند روزی که محدودیت‌های مختلف و تعطیلات کافه‌ها در سراسر جهان به اجرا درآمد، خدمات اشتراکی محبوبیت زیادی پیدا کردند.

درنتیجه، بسیاری از رستری‌ها برای فروش زنده به هنگام کاهش سفارش‌های عمده‌فروشی، به فروش آنلاین گرایش دادند.

بااین‌حال، این بدان معنا بود که حتی اگر تقاضا وجود داشته باشد، بسیاری از این تولیدکنندگان در حال ورود به بازار جدیدی بودند که پر از رقابت بود.

پدرو به من می‌گوید که پرگامینو شروع به ارائه خدمات تکمیلی، جعبه‌های هدیه و سایر بسته‌های آنلاین کرد تا خود را از بقیه متمایز کند.

وی توضیح می‌دهد:

«ما فهمیدیم كه بسیاری از مردم وقت خود را به دور از افرادی كه دوستشان داشتند سپری می‌کنند

و اغلب می‌خواهند برای آن‌ها هدیه یا بسته مراقبتی ارسال كنند.»

«برای افرادی که تمام روز در داخل خانه‌های خود قرنطینه شده‌اند، قهوه بهترین هدیه است؛

بنابراین، ما کیت‌های حاوی قهوه و V60s، AeroPresses، فرنچ پرس … و غیره را تنظیم کردیم.»

اما پس از تهیه تجهیزات، بسیاری از افراد نیز دیدند كه ارائه تخصص نیز ضروری است.

بیشتر و بیشتر رستری‌ها شروع به انتشار راهنماهای دم‌نوش و سایر نکات در وب‌سایت خود می‌کنند

و نه‌تنها یک بستر برای فروش، بلکه برای آموزش نیز فراهم می‌کنند.

این امر به تأمین نیازهای نوشیدنی‌های قهوه جدید کمک می‌کند تا مصرف‌کنندگان یک تجربه باریستای خانگی را تجربه کنند.

برای خرید قهوه 100 درصد عربیکا 100% arabica coffee

بر روی تصویر زیر کلیک کنید

بهبود پایداری برای تولیدکننده قهوه

بنابراین، درحالی‌که فروش آنلاین و خدمات اشتراکی گزینه‌ای برای مشتریان کافی شاپ و جریان درآمد جدیدی برای رستری‌ها فراهم می‌کند،

معنی آن برای تولیدکنندگان چیست؟

پدرو توضیح می‌دهد که حتی اگر تقاضا برای خدمات آنلاین بسیار زیاد شده باشد، لزوماً این تأثیر در تولیدکنندگان قهوه احساس نشده است.

وی توضیح می‌دهد: «قهوه مخصوص تولیدشده در کلمبیا فقط 1٪ تا 2٪ [از صادرات] را تشکیل می‌دهد.

این بدان معنا بود که حتی اگر افزایش زیادی در فروش آنلاین قهوه ویژه بتواند از دست دادن فروش قهوه در سطح کافه را جبران کند،

کافی نبود که معیشت صدها هزار تولیدکننده در [کشورهایی مانند] کلمبیا تغییر کند.»

«فروش آنلاین عمدتاً خاص است که در هر صورت خبر خوبی برای تولیدکنندگان است اگر آن‌ها بخشی از یک زنجیره شفاف و عادلانه باشند.»

برای تولیدکنندگانی که قهوه مخصوص تولید و فروش می‌کنند، دیل می‌گوید که فرصت قرار گرفتن در معرض دید نیز مفید است.

حضور در یک سرویس اشتراکی، دید بیشتری به تولیدکننده می‌دهد و می‌بیند

که قهوه او به طیف وسیعی از مشتریانی که معمولاً آن را نمی‌خرند توزیع می‌شود.

اگر قهوه آن‌ها محبوب بماند و فروش خوبی داشته باشد، بعداً ممکن است بتوانند مقادیر بیشتری را به سایر رسترها بفروشند.

ازآنجاکه زنجیره تأمین با بسته شدن کافه‌ها و از دست رفتن تجارت عمده‌فروشی درگیر مشکل است،

خدمات اشتراکی و افزایش فروش آنلاین به‌طور کامل فرصتی برای بازیابی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟