ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » آموزش » طرز تهیه قهوه اسپرسو با دستگاه

طرز تهیه قهوه اسپرسو با دستگاه

قهوه اسپرسو در منزل

طرز تهیه قهوه اسپرسو با دستگاه

رعایت چند نکته ساده برای تهیه بهترین اسپرسو در منزل

 

 

قهوه موریس – آیا شما جزو افرادی هستید که در خانه دستگاه اسپرسوساز دارید؟ آیا تلاش می‌کنید که بهترین عصاره‌گیری را داشته باشید؟ در این یادداشت توصیه‌های اولی سیرز، جادوگر دم‌آوری قهوه را با هم می‌خوانیم تا بر اساس آن بتوانید یک عصاره‌گیری خوب قهوه اسپرسو در منزل را تجربه کنید.

بیاید 4 مرحله درم آوری صحیح قهوه اسپرسو در منزل را با هم مرور کنیم:

برای خرید قهوه اسپرسو espresso coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

شستشوی پرتافیلتر، سبد و دسته

شستشو قسمت‌های مربوط به آب را گرم می‌کند و احتمال باقی ماندن روغن‌های قهوه یا ذرات اسپرسو را کاهش می‌دهد و خشک شدن سبد، از تأثیر رطوبت در نحوه آب‌بندی قهوه در سبد و چگونگی افزایش فشار آن جلوگیری می‌کند.

قهوه را انتخاب و در سبد بریزید

با توجه به دستورالعمل خود، در یک محدوده سبدهای پرتافیلتر خود، قهوه را در دوز استاندارد بریزید. قبل از آغاز عصاره‌گیری، قهوه را به‌طور مساوی در سبد توزیع کرده و به‌آرامی و در طرفین سبد آن را بزنید تا یکدست شود تا صاف شود.

قهوه اسپرسو در منزل

طرز تهیه قهوه اسپرسو با دستگاه

تمپ کردن و بررسی سطح قهوه

تمپ را به آرامی وارد سبد کنید تا اطمینان حاصل شود که توزیع یکنواخت قهوه انجام شده است. فشار را به‌طور مساوی بر روی قهوه موجود در سبد با تمپ انجام دهید، فشار دهید تا وقتی‌که قهوه فشرده شود. بررسی کنید که قهوه بعد از فشرده‌سازی هنوز در سبد صاف باشد.

با احتیاط دست گروپ را در جای خود قرار دهید

پرتافیلتر را با دقت وارد کنید و متوقف شوید. مراقب باشید قبل از روشن کردن دستگاه، پرتافیلتر بر جای خود درست قرار گرفته باشد. عدم این درست قرار نگرفتن ممکن است باعث ایجاد کانال‌های ضعف در قهوه فشرده‌شده، از بین بردن کار و توزیع یکنواخت و ضرب و شتم قهوه شود. در صورت لزوم اسپرسو تولیدشده را وزن کنید تا تأیید کنید که مطابق دستورالعمل عصاره‌گیری انجام‌شده است. در صورت لزوم مراحل تولید دم‌آوری را تکرار کنید تا یک نوشیدنی به دستور دلخواه خود تولید کنید. در حین دم‌آوری، قهوه خود را در صورت امکان مزه دار کنید، در صورت لزوم درجه آسیاب و دستورالعمل‌های خود را تنظیم کنید تا نوشیدنی مورد نظر خود را به‌طور مداوم تولید کنید.

قهوه اسپرسو در منزل

با رعایت این موارد می توانید یک قهوه اسپرسو در منزل تهیه کنید و از عطم و عطر آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟