ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » آشنایی با انواع قهوه ساز ها

آشنایی با انواع قهوه ساز ها

انواع قهوه ساز

قهوه ممکن است برای برخی از افراد یک نوشیدنی معمولی باشد. با این حال، برای دوستداران قهوه که اعتیاد به قهوه دارند هرگز به دنبال یک قهوه ساز معمولی نیستند. باگذشت زمان، طعم و مکانیسم تهیه قهوه به روش‌های مختلفی تکامل یافته است. رایج ترین انواع قهوه ساز از هر یک از سه روش اصلی تولید دم یعنی قطره‌ای، فشار دادن و فشار استفاده می کنند. در ادامه این مقاله با انواع قهوه ساز ها آشنا می شویم.

علاوه بر این، تولیدکنندگان قهوه ساز با تکنیک‌های مدرن تری به تدریج در حال پیشرفت هستند، بنابراین انتخاب صحیح گزینه مناسب گیج‌کننده است. شناخت مکانیسم‌ها و همچنین ویژگی‌های مثبت و منفی هر یک از این قهوه سازها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پس از مرور این مقاله، اطمینان داریم که بدون هیچ گونه تردیدی قادر خواهید بود بهترین قهوه ساز ها را انتخاب کنید.

برای خرید قهوه مناسب برای قهوه دمی بر روی لینک مقابل کلیک کنید

معرفی انواع مختلف قهوه ساز

قهوه ساز قطره ای خودکار

یک قهوه ساز Auto-Drip از رایج‌ترین تکنیک برای دم کشیدن یک قهوه استفاده می‌کند. این نوع معمول قهوه سازها برای استفاده روزمره مناسب هستند. تنها تفاوت قابل‌توجه در بافت قهوه است. به‌عبارت‌دیگر، قهوه نسبتاً نرم‌تر است. علاوه بر این، آن بیش‌ازحد پخته یا تلخ نیست، اما از نظر طعم کامل است.

قهوه ساز قطره ای خودکار

مکانیسم کار

یک مخزن و یک فیلتر وجود دارد. مخزن برای آب سرد است درحالی‌که فیلتر برای قهوه آسیاب شده است. عنصر گرمایشی در دستگاه قهوه ساز آب را گرم کرده و آن را مجبور به حرکت به سمت بالا می‌کند. درنتیجه، آب داغ روی فیلتر پرشده از قهوه آسیاب شده از طریق سر دوش می‌چکد. درنتیجه، شما قهوه دم کرده را در کارافه شیشه‌ای جمع می‌کنید. کارافه شیشه‌ای دارای یک صفحه حرارتی اختیاری در زیر آن است تا قهوه را گرم نگه دارد. بعضی از آن‌ها اگر بشقاب حرارتی ندارند با کارافه حرارتی همراه می‌شوند.

نکات مثبت
  • مدت‌زمان بیشتری قهوه را گرم نگه می‌دارد.
  • روند کل به‌صورت خودکار انجام می‌شود، بنابراین نیازی به دم کردن قهوه به‌طور سنتی نیست.
  • این سیستم از فناوری ساده و آسانی برخوردار است.
نکات منفی
  • صفحه حرارتی در صورت طولانی نگه داشتن قهوه را می‌سوزاند که طعم تلخی به آن می‌بخشد.
  • تنظیمات از قبل برنامه ریزی شده است، بنابراین محدودیت‌های خاصی برای هر مارک وجود خواهد داشت.

قهوه ساز Pour Over

قهوه ساز Pour-Over یک روش ملایم برای تهیه یک قهوه است. انواع سنتی معمولاً روی یک فنجان می‌نشستند و یک فنجان قهوه فیلتری درست می‌کند. بااین‌حال، نسخه‌های جدید می‌توانند بیش از یک فنجان بسازند.

قهوه ساز Pour Over

مکانیسم کار

یک قیف مخروطی شکل با فیلتر وجود دارد. فیلتر مکانی برای قهوه ساییده شده با دانه متوسط است. پیچ‌وتاب و اضافه کردن آب جوش موجب دم آوری قهوه می‌شود. باریستایی که به‌درستی آموزش‌دیده باشد دسته‌ای آب می‌ریزد تا معجونی خوب ایجاد کند. اولین ریختن، قهوه را شکوفا می‌کند. درحالی‌که دومی آن‌ها را کاملاً دم می‌کند.

نکات مثبت
  • این نوع دستگاه قهوه ساز فقط به دو موردنیاز دارند – آب گرم و فیلتر با قهوه.
  • یک فنجان قهوه با بادی کامل آماده می‌کند.
نکات منفی
  • فرآیند زمان‌بر است.
  • تعداد دفعات ریختن ممکن است هر بار مناسب نباشد.

قهوه ساز اسپرسو

اسپرسو پادشاه قهوه برای دوستداران قهوه است. این نوع معمول قهوه سازها از تکنیک فشار استفاده می‌کنند. قهوه سازان اسپرسو در مقایسه با قهوه قطره‌ای، قهوه غلیظ‌تری درست می‌کنند. اگر قصد خرید قهوه اسپرسو مناسب دستگاه اسپرسو ساز را دارید روی لینک زیر کلیک کنید.

قهوه ساز اسپرسو

مکانیسم کار

انواع مختلفی از دستگاه‌های اسپرسو وجود دارد که تاکنون تکامل یافته‌اند. می‌توانند دستی، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک یا حتی فوق اتوماتیک باشند. به‌طورکلی، مکانیسم کار برای همه یکسان است. آب گرم تحت‌فشار زیاد از طریق قهوه آسیاب شده فشرده می‌شود.

در موارد دستی، باریستا کل ماشین را از جمله میزان فشار واردشده را کنترل می‌کند. از طرف دیگر، فوق‌العاده اتوماتیک بدون کمک انسان کار می‌کند. این‌ها به‌خوبی برنامه‌ریزی‌شده و استفاده از آن‌ها بسیار آسان است.

نکات مثبت
  • استفاده از انواع اتوماتیک و فوق اتوماتیک بسیار آسان است.
  • این دستگاه‌ها غالباً دارای نازل بخار شیر هستند.
  • اسپرسو تقریباً تمام قهوه‌های دیگر مانند کاپوچینو، لاته ها، موکا و آمریکانو است؛ بنابراین، قهوه ساز اسپرسو خرید خوبی است.
نکات منفی
  • دستگاه‌های اسپرسو گران هستند.
  • نگهداری تا حدی دشوار و خسته‌کننده است.
  • ممکن است مجبور باشید در بعضی موارد در مورد زمان، دما و مدیریت فشار بیاموزید.

قهوه ساز اروپرس

قهوه ساز اروپرس از دیگر انواع قهوه ساز ها می‌باشد که با استفاده از فشار هوا برای تهیه قهوه استفاده می‌کند. این قهوه ساز در بین علاقه‌مندان بسیار محبوب است زیرا نگهداری آن آسان است. ویژگی ساخت همانند اسپرسو و آمریکانو است. بااین‌حال، این روش بیشتر شبیه قهوه قطره‌ای است، اما نتیجه تقریباً به اندازه دستگاه اسپرسو خوب است. اگر نحوه ی کار با قهوه ساز اروپرس را نمیدانید پیشنهاد می کنیم مقاله ی طرز تهیه قهوه با دستگاه اروپرس را مطالعه نمایید.

قهوه ساز اروپرس

برای خرید قهوه دمی مناسب برای دم آوری با قهوه ساز اروپرس بر روی لینک کلیک کنید

مکانیسم کار

به‌طورکلی، یک قهوه ساز اروپرس با تعدادی از قطعات مانند اسکوپ، قیف، پیستون و میکروفیلترها ارائه می‌شود. در مرحله اول، پایه را روی یک لیوان محکم قرار دهید. یک پیمانه قهوه ریز خرد شده را به پایه ساز بریزید. سطح قهوه را تراز کنید. آب گرم شده را مطابق نیاز خود (ترجیحاً در دمای 1750 F یا 80 درجه سانتی‌گراد) به پایه اضافه کنید. آن را به مدت 10 ثانیه هم بزنید. سپس، با استفاده از پیستون به‌آرامی فشار دهید تا یک فنجان قهوه دلپذیر دم شود.

نکات مثبت
  • روند کار بسیار سریع و آسان است.
  • خوب برای افرادی که قهوه غلیظ را دوست دارند.
  • قابل‌حمل است.
نکات منفی
  • بسیاری از قطعات کوچک وجود دارد که باید با دقت مدیریت شوند.
  • فشار مطلوب موردنیاز است. در غیر این صورت ممکن است طعم قهوه ظاهر نشود.

قهوه ساز فرنچ پرس

یک قهوه ساز فرنچ پرس قهوه‌ای غنی و خوش‌طعم درست می‌کند. AeroPress و France Press هر دو مبتنی بر مدیریت فشار هستند، اما تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. یک قهوه ساز فرنچ پرس می‌تواند سبک‌تر و قوی‌تر باشد؛ بنابراین، می‌توانید یک قهوه با سلیقه خود درست کنید. اگر با نحوه ی دم‌آوری قهوه با دستگاه فرنچ پرس آشنا نیستید حتما مقاله ی طرز تهیه قهوه با فرنچ پرس را مطالعه نمایید.

قهوه ساز فرنچ پرس

 

مکانیسم کار

برای فرنچ پرس، شما باید از قهوه درشت / متوسط ​​آسیاب شده استفاده کنید. قهوه را به کارافه اضافه کنید. آب جوشانده یا داغ را داخل کارافه ریخته و روی آن را با درپوش بپوشانید. اجازه دهید تا غوطه‌وری قهوه انجام شود. زمان ترجیحی 4 دقیقه است. بااین‌حال، در صورت نیاز به قهوه قویتر، می‌توانید آن را برای چند دقیقه بیشتر نگه دارید. حالا پیستون را خیلی آرام پایین بیاورید، به‌طوری‌که قهوه به سمت پایین حرکت کند و عصاره قهوه را درون لیوان بریزید.

برای خرید قهوه فرانسه مناسب برای (فرنچ پرس) french press بر روی لینک مقابل کلیک کنید

نکات مثبت
  • این صرفه‌جویی در فضا است و می‌توانید آن را در یک پیشخوان کوچک جای دهید.
  • استفاده از فرنچ پرس آسان و مقرون‌به‌صرفه است.
  • می‌توانید زمان دم را کنترل کنید. ازاین‌رو، طعم استثنایی به قهوه می‌بخشد.
نکات منفی
  • شستشوی فیلتر پیستون ممکن است گاهی اوقات کثیف باشد.
  • اگر قهوه را برای مدت‌زمان بیشتری دم کنید، به‌سرعت خنک می‌شود.

قهوه ساز موکاپات

موکاپات یک قهوه ساز سنتی است که فرهنگ قهوه را در ایتالیا متحول کرد. موکاپات که اغلب به‌عنوان قهوه ساز Stovetop شناخته می‌شود قهوه‌ای درست می‌کند که تقریباً شبیه اسپرسو است. بااین‌حال، دم نوش اسپرسو نیست زیرا فشار موردنیاز اسپرسو در موکاپات بهینه نیست. بااین‌وجود، دم‌کرده تیره می‌تواند پایه بسیار خوبی برای لاته یا کاپوچینو است.

برای خرید بهترین قهوه مناسب برای موکاپات روی لینک مقابل کلیک کنید و بهترین قهوه را انتخاب کنید.

قهوه ساز موکاپات

مکانیسم کار

در قهوه ساز دو اتاق وجود دارد. قهوه آسیاب شده را روی محفظه بالایی قرار دهید. سپس به محفظه تحتانی آب اضافه کنید. همان‌طور که از نام آن مشخص است، این دارای گرمایش بر پایه اجاق‌گاز است. گرمای تولیدشده به جوش آمدن و تشکیل بخارآب کمک می‌کند؛ بنابراین فشاری ایجاد می‌شود که باعث می‌شود آب از سطح آسیاب قهوه بالا رود و در محفظه بالایی دم بکشد. قهوه‌ای که به‌این‌ترتیب تهیه می‌شود یک قهوه تاریک و عمیق است.

نکات مثبت
  • می‌توانید طعم اسپرسو را با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه دریافت کنید.
  • موکاپات در تهیه قهوه سریعتر است.
  • بدون فیلتر اضافی دم آوری می‌کند.
نکات منفی
  • قهوه ساخته شده از نظر ماهیت بسیار قوی است و ممکن است خیلی‌ها آن را دوست نداشته باشند.
  • ازآنجاکه یک اجاق‌گاز است، شما باید به زمان خود اهمیت دهید در غیر این صورت ممکن است قهوه سوزانده شود.

قهوه ساز کلد برو

برخی از ما دوست داریم که نسخه سرد قهوه را بخوریم تا یک نوع گرم. علاوه بر این، قهوه سرد ازنظر اسیدیته کم است و اگر یکی را دوست دارید، این انتخاب قطعی شماست. بااین‌حال، قهوه آیس چیزی متفاوت از قهوه‌ای است که توسط یک قهوه ساز دم‌سرد ساخته می‌شود. در این سازنده، ما قهوه‌ای غنی و پر از بادی و بدون اعمال هر نوع گرما درست می‌کنیم.

قهوه ساز کلد برو

مکانیسم کار

روند دم کشیدن در اینجا، خرد کردن حبوبات است. در اینجا، ما از دانه‌های قهوه آسیاب شده درشت و آب سرد استفاده می‌کنیم. کل دم آوری به طول می‌انجامد و بنابراین، شما باید یک شب صبر کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

می‌توانید قهوه دم‌کرده را در ظرف دیگری منتقل کرده و سرو کنید. بعلاوه، این کنسانتره برای نگهداری در یخچال تقریباً به مدت 14 روز خوب است. جالب‌ترین واقعیت این است که از کنسانتره برای تهیه قهوه گرم نیز استفاده می‌شود؛ بنابراین، اگر خانه شما به قهوه سرد و گرم احتیاج دارد، از رایج‌ترین قهوه سازهایی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

نکات مثبت
  • از این کنسانتره می‌توان به‌عنوان قهوه سرد و گرم استفاده کرد.
  • قهوه پر، قویتر و پر از طعم است.
  • می‌توانید کنسانتره را به مدت 14 روز طولانی ذخیره کنید.
  • طعم بسیار بهتری نسبت به قهوه یخ‌زده سنتی دارد.
نکات منفی
  • این قهوه بیش از نیاز سایر سازندگان به قهوه نیاز دارد زیرا از آب سرد استفاده می‌کند.
  • روند کار بسیار طولانی‌تر است و شما باید برنامه‌ریزی کنید.

قهوه ساز سایفون

قهوه ساز سایفون باعث می‌شود شما روزهای آزمایشگاه شیمی خود را به خاطر بیاورید. بااین‌حال، طرح‌های این قهوه ساز اکنون اصلاح‌شده و درجه‌یک به نظر می‌رسند. اگر به دنبال متداول‌ترین انواع سازندگان قهوه برای قهوه خوب و ظریف هستید، این بهترین انتخاب است. دوستداران اسپرسو ممکن است این مسئله را بسیار کارآمد ندانند. نحوه کار با قهوه ساز سایفون پیچیدگی های خاص خود را دارد، اگر نحوه کار با این نوع قهوه ساز را بلد نیستید حتما مقاله آموزش طرز استفاده از دستگاه قهوه ساز سایفون را مطالعه کنید.

قهوه ساز سایفون

مکانیسم کار

آب را در محفظه پایین بریزید و قهوه آسیاب شده را در محفظه بالایی قرار دهید. مفهوم این است که دانه‌های قهوه را با بخار گرم و نه آب دم کنید. بخار به سمت بالا حرکت کرده و با قهوه آسیاب شده روبرو می‌شود. بخار در مواجهه با قهوه خنک می‌شود و با لوبیا ترکیب می‌شود. به دلیل تشکیل خلأ، آب دوباره به محفظه تحتانی منتقل می‌شود. این باعث افزایش عطروطعم قهوه می‌شود. این دم‌نوش برای افرادی که قهوه معطر و خوش‌طعم را نسبت به قهوه غلیظ دوست دارند مناسب است.

برای خرید قهوه دمی مناسب برای دم آوری با قهوه ساز سایفون siphon بر روی لینک کلیک کنید

نکات مثبت
  • این یک روش بسیار لطیف برای دم کشیدن قهوه است.
  • شهرت این قهوه ساز بیشتر برای تهیه قهوه معطر است.
نکات منفی
  • تمیز کردن قطعات قهوه سازها ممکن است بسیار زیاد باشد.
  • کنترل دما خصوصاً در نسخه‌های غیر الکتریکی یک چالش است.

قهوه ساز ترکی

این روش تهیه در ترکیه بسیار مشهور است. علاوه بر این، بسیاری از کشورهای خاورمیانه و یونان به‌طور خاص از این دستگاه قهوه ساز برای دم کشیدن قهوه استفاده می‌کنند. قهوه ساز یک گلدان کوچک زیبا و منحصربه‌فرد است که روی اجاق‌گاز قرار می‌گیرد. گلدان در ترکیه به جذوه و در مناطق دیگر به ایبریک معروف است.

قهوه دم‌کرده نه‌تنها تیره و قوی است بلکه قهوه‌ای فیلتر نشده است. طبق سلیقه خود می‌توانید ادویه یا شکر به آن اضافه کنید.

قهوه ساز ترکی

مکانیسم کار

مکانیسم پخت‌وپز ساده است. در قابلمه قهوه‌ریز خرد کنید و به آن آب اضافه کنید. روی اجاق‌گاز بجوشانید و قهوه را درون یک فنجان منتقل کنید. قهوه ساییده شده عموماً به ته آن رسوب می‌کند. این بهترین گزینه برای افراد معتاد به قهوه بسیار غلیظ است.

نکات مثبت
  • این یک روش بسیار لطیف برای دم کشیدن است.
  • این شهرت بیشتر برای تهیه قهوه معطر است.
نکات منفی
  • شما باید زمان صحیح حذف از منبع گرما را تخمین بزنید. جوشیدن بیش‌ازحد طعم قهوه را از بین می‌برد.
  • رسوبات قهوه در جام بعضی‌اوقات می‌توانند وارد دهان شوند.

برای خرید قهوه ترک بر روی تصویر زیر کلیک کنید

قهوه ساز گاستروبک آلمان

ما برای تهیه قهوه قبل از آسیاب از بازار خریداری می‌کنیم. بااین‌وجود، قهوه آسیاب شده تازه از کیفیت و طعم جداگانه‌ای برخوردار است که نمی‌تواند با قهوه بسته‌بندی‌شده مطابقت داشته باشد. حتی بعضی‌اوقات، ما برای این منظور حتی آسیاب خریداری می‌کنیم؛ اما اگر همراه با دستگاه قهوه ساز آسیاب تهیه کنید چطور؟

دستگاه قهوه ساز Grind and Brew با یک دستگاه آسیاب قهوه داخلی ساخته شده است؛ بنابراین، در حقیقت به‌عنوان دستگاه آسیاب دو در یک و همچنین قهوه ساز عمل می‌کند. روشی که در این دستگاه‌های قهوه ساز استفاده می‌شود شبیه قطره‌چکان اما با چرخاندن آسیاب است.

مکانیسم کار

در مرحله اول، دو نوع دستگاه قهوه ساز Grind و Brew وجود دارد که بر اساس نوع آسیاب ساخته شده است. از یک طرف می‌توانید آسیاب‌های تیغه‌ای را پیدا کنید درحالی‌که آسیاب‌های Burr در طرف دیگر قرار دارد. بیشتر این آسیاب‌ها از فولاد ساخته‌شده و ماندگاری بالایی دارند. چرخ تیغه بیشتر شبیه تیغه‌های خردکن است. به‌عبارت‌دیگر، آن‌ها دانه‌های قهوه را خرد می‌کنند و بنابراین زمین‌های درشت درست می‌کنند. چرخ آسیاب دارای دو ماده سخت است که از نظر فنی لوبیا را به زمین‌های ریز تبدیل می‌کند.

نکات مثبت
  • می‌توانید طعم قهوه تازه آسیاب شده را به دست آورید.
  • دیگر نیازی به دستگاه آسیاب اضافی نیست.
  • می‌توانید دانه‌های قهوه را در قسمت ذخیره‌سازی ذخیره کنید.
نکات منفی
  • گاهی اوقات، آسیاب به دلیل آسیاب شدن قهوه مسدود می‌شود.
  • این دستگاه‌های قهوه ساز نیاز به شستشو و نظافت مکرر دارند.

برای خرید قهوه اسپرسو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

قهوه ساز کپسولی تک سرو

دستگاه‌های قهوه یکبار مصرف تکنیک‌های دستی، سریع و ممتازی را برای دم کردن یک فنجان قهوه روزانه ارائه می‌دهند. اگر یک قهوه ساز قطره‌ای اتوماتیک برای شما مناسب باشد، این یکی مطمئناً شما را جلب خواهد کرد. درواقع برای گزینه‌های بهتر جای قهوه ساز قطره‌ای را گرفته است. کوریگ اولین کسی بود که چنین شاهکاری را توسعه داد. فقط یک لمس و قهوه شما ظرف دو دقیقه آماده می‌شود.

قهوه ساز کپسولی تک سرو

مکانیسم کار

مکانیسم مشابه مکانیسم قهوه ساز قطره‌ای خودکار است. مقدار قهوه آسیاب شده قبلی را برای استفاده یکبار مناسب است. یک مخزن آب برای ذخیره آب وجود دارد. گزینه‌های از پیش تعیین شده گرم کننده به آب گرم اجازه می‌دهد تا با زمین ترکیب شود؛ بنابراین، قهوه در فنجان شما است حتی بدون هیچ کاری.

مدل‌های اخیر بدون مخزن آب هستند. درنتیجه، آن‌ها سبک و ماهیتاً قابل‌حمل هستند. علاوه بر این، سینی جداشونده به‌راحتی می‌تواند باقیمانده‌های زمین را از بین ببرد. ازاین‌رو، نگهداری آن بسیار راحت است.

نکات مثبت
  • این برای یک فنجان قهوه مناسب است.
  • زمان دم کشیدن سریع است.
  • می‌توانید انواع نوشیدنی‌های قهوه، نوشیدنی‌های ملایم و همچنین تلخ را تهیه کنید.
نکات منفی
  • کپسول‌ها قابل بازیافت نیستند.
  • کپسول‌ها گاهی اوقات گران هستند.

قهوه ساز ویتنامی

قهوه ساز ویتنامی اگرچه به‌طور گسترده‌ای شناخته نشده است، یکی از رایج‌ترین انواع قهوه ساز است و به‌طورکلی از فولاد ساخته‌شده است.

مکانیسم کار

قهوه ساز را در لیوانی قرار می‌دهند که در آن قهوه باید جمع شود. آب از قهوه آسیاب شده عبور کرده و در فنجان جمع می‌شود. همان‌طور که از نام آن پیداست، در ویتنام بسیار استفاده می‌شود. این دم‌کرده معمولاً با شیر تغلیظ شده‌ای که از قبل در لیوان جمع کننده وجود دارد، مصرف می‌شود.

نکات مثبت
  • کوچک و بسیار راحت است.
  • ازآنجاکه کوچک است و فاقد مخزن آب یا موارد مشابه است، قابل‌حمل است.
  • نظافت و نگهداری آن بسیار آسان است.
نکات منفی
  • زمان دم کشیدن در مقایسه با دیگر قهوه سازها بیشتر است.
  • این قهوه ساز می‌تواند فقط به یک نفر خدمت کند.

قهوه ساز غوطه ور

قهوه استپ دار از روش آب پز کردن استفاده می‌کند. اگرچه این دستگاه قهوه ساز دیار فناوری‌های عظیم نیست، اما بدیهی است که یک دستگاه مؤثر است. قهوه آسیاب شده کیسه‌هایی شبیه کیسه‌های چای دارد. علاوه بر این، کیسه‌های قابل تجزیه زیست هستند و دفع آن‌ها تأثیری بر محیط نخواهد گذاشت.

قهوه ساز غوطه ور

مکانیسم کار

یک لیوان آب گرم بردارید. یک کیسه قهوه به آن اضافه کنید و اجازه دهید 5 دقیقه بماند و از یک لیوان قهوه کامل لذت ببرید.

نکات مثبت
  • قهوه غوطه‌ور قابل‌حمل است. همچنین می‌توان آن را از یک مکان به مکان دیگر در یک کیف کوچک حمل کنید.
  • با کنترل زمان پخت می‌توانید قهوه ملایم یا تلخ را انتخاب کنید.
  • تمام آنچه شما نیاز دارید آب گرم درون لیوان است که تقریباً در همه‌جا موجود است.
نکات منفی
  • قهوه غلیظ به‌راحتی در دسترس نیست.
  • هر بار فقط به یک نفر خدمت می‌کند.

سخن آخر

هر قهوه ساز موافقان و مخالفانی دارد. ازاین‌رو، انتخاب قهوه سازها تا حد زیادی به نوع قهوه‌ای که دوست دارید بنوشید بستگی دارد. علاوه بر این، فضا یک جنبه مهم است. اگر فضای کافی ندارید و یا فضای بزرگتری نمی‌تواند اشغال کنید و یا بیشتر به مسافرت علاقه دارید، همیشه بهتر است به یکی از موارد قابل‌حمل فکر کنید.

رایج‌ترین انواع قهوه ساز ها به راحتی در دسترس هستند و می‌توانید آن‌ها را در هر زمان سفارش دهید؛ بنابراین، اگر شما مایل به خرید یکی هستید، قطعاً مقاله معرفی انواع قهوه ساز به شما کمک زیادی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟