ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » ویژگی‌های قهوه باکیفیت

ویژگی‌های قهوه باکیفیت

قهوه موریس– تجربه و حس دلپذیر نوشیدن قهوه تأثیر بسیار زیاد و مستقیمی باکیفیت آن دارد. قهوه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان شناخته می‌شود که خواص بسیاری دارد و فارغ از نوشیدنی، خواص درمانی و بهداشتی نیز، دارد و در صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود. تازه بودن، عطروطعم خوب قهوه از خصوصیت‌های قهوه باکیفیت شناخته می‌شود که در این یادداشت به برخی خصوصیات قهوه باکیفیت اشاره می‌کنیم.

خرید قهوه اسپرسو با کیفیت بالا و قیمت مناسب 

شناخت کیفیت قهوه

شناخت کیفیت مناسب قهوه کار دشواری نیست و توجه به این نکات ریز و ساده می‌توان تجربه بسیار دلپذیری را در هنگام نوشیدن قهوه به شما بدهد.

نزدیک بودن تاریخ برشته کاری یا رُست قهوه، نداشتن بوی سوختگی، کپک‌زدگی و نداشتن نم در قهوه، عطروطعم خوب قهوه در هنگام دم کردن، خوب ماندن طعم قهوه در هنگام سرد شدن از نشانه‌های یک قهوه باکیفیت است.

ظروف نگهداری قهوه
سیلوی نگهداری قهوه

تأثیر نگهداری قهوه در حفظ قهوه باکیفیت

 توصیه می‌شود که به‌جای خرید پودر قهوه، دانه قهوه خریداری شود چراکه مدت نگهداری پودر قهوه در فروشگاه مشخص نیست و می‌توان بر اساس نوع دم‌آوری و عصاری گیری، قهوه را در خانه به میزان استفاده آسیاب کرد.

قهوه را می‌بایست در ظروف شیشه‌ای دربسته نگهداری کرد تا هوا به داخل آن نفوذ نکند. نگهداری قهوه در کیسه‌های کاغذی، سرعت خراب شدن قهوه را افزایش می‌دهد.

میزان آب مصرفی در دم کردن قهوه از نکات کلیدی در درست کردن قهوه است و نباید از مقدار زیاد آب استفاده کرد.

گرم بودن فنجان قهوه و استفاده از فنجان‌های چینی و یا سرامیکی بر طعم قهوه تأثیر می‌گذارد.

قهوه 3 هفته پس از بو دادن کیفیت خود را از دست می‌دهد و توجه به این نکته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دستگاه قهوه ساز نیز باید پس از هر بار دم کردن قهوه به‌طور کامل نظافت شود. رعایت این نکات به‌ظاهر ساده اما کلیدی در خرید و دم کردن قهوه، از نکاتی است که نوشیدنی دلپذیر به شما می‌دهد که از طعم و عطر آن لذت خواهید برد.

خرید انواع قهوه از سایت قهوه موریس 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟