قهوه موریس – صد داوطلب از 17 کشور اخیراً در نخستین حراج قهوه تخصصی سنگاپور بهصورت مجاری که توسط انجمن قهوه سنگاپور برگزار شد، 49 قهوه مخصوص را انتخاب کردند.
با استقبال قهوه از 12 کشور تولیدکننده در سراسر جهان از حراج قهوه تخصصی سنگاپور – ازجمله برزیل، کلمبیا، کاستاریکا، گواتمالا، اندونزی، کنیا، میانمار، پاناما، پرو، تیمور لست، ونزوئلا و زامبیا – این رویداد بهعنوان راهی برای ارتقا ارتباطات بازار بین تولیدکنندگان قهوه و خریداران گرانقیمت علیرغم چالشهای لجستیکی ناشی از بیماری همهگیر COVID-19 هدفگذاری شده است.
مارتین کاکس، مدیر رویداد FHA در یک اعلامیه مطبوعاتی پس از حراج قهوه تخصصی سنگاپور گفت: «همکاری با SCA مثمر ثمر بوده است و ما خوشحالیم که شاهد اجتماع جامعه برای حمایت از تولیدکنندگان قهوه هستیم.
برای خرید قهوه عربیکا سینگل اورجین arabica coffee single-origin بر روی تصویر زیر کلیک کنید
در این اوقات دشوار است که میبینیم چگونه نوآوری و فناوری میتواند به حفظ و تحریک صنعت کمک کند.»
ماهیت مجازی رویداد حراج قهوه تخصصی سنگاپور همچنین امکان مشارکت گسترده در یک سمینار مرتبط در مورد انعطافپذیری و سازگاری با تغییر اقلیم را در بین ملتهای آسیای جنوب شرقیِ تولیدکننده قهوه فراهم کرد.
در حراج 1 اکتبر که از طریق زوم برگزار شد، یک قهوه گیشا، ارائهشده توسط Boquete، قهوه MD Estate مستقر در پاناما بالاترین پیشنهاد 64.50 دلار را برای هر کیلوگرم (29.02 دلار برای هر پوند) دست آورد.
گیشای دیگری از پاناما نیز مبلغ 56 دلار به ازای هر کیلو توسط رستری مستقر در هنگکنگ قیمتگذاری شد.
سومین قهوه پردرآمد قهوه زرد Catucaí از Fazenda Guariroba مستقر در شبکه سانکوفی برزیل بود. این مقدار به ازای هر کیلو 25 دلار به خریداری از ژاپن تعلق گرفت.