ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » آموزش » قهوه تایلندی نوشیدنی خنک برای روزهای داغ

قهوه تایلندی نوشیدنی خنک برای روزهای داغ

قهوه تایلندی

تایلند پس از ویتنام و اندونزی به‌عنوان سومین تولیدکننده بزرگ قهوه در آسیا شناخته می‌شود. 99 درصد قهوه تایلند از گونه روبوستا است. در این مقاله سعی داریم تا طرز تهیه قهوه تایلندی را آموزش دهیم که جزو قهوه‌های سرد دم محسوب می‌شود و گزینه مناسبی برای روزهای داغ تابستان به شمار می‌رود.

قهوه تایلندی از دسته قهوه‌های سرد دم و  خنک است که به‌راحتی آماده می‌شود و بسیار خوش‌طعم و نشاط‌بخش است. طعم آن، قوی و  بسیار شیرین است. و جایگاه ویژه ای در میان مردم تایلند دارد و جزو نوشیدنی های محبوب در شرق آسیا محسوب می شود.

این قهوه یخی تایلندی به‌راحتی با قهوه‌های یخ‌زده استارباکس رقابت می‌کند، به‌علاوه اینکه تهیه آن آسان است. این نوشیدنی در کلیه خیابان‌ها و سواحل تایلند به فروش می‌رسد و در بین مردم تایلند این قهوه بسیار متداول است و عطشتان در یک روز گرم، با نوشیدن آن خاموش کنید!

برای خرید قهوه مناسب برای آیس کافی lced coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

طرز تهیه قهوه تایلندی قهوه سرد دممواد موردنیاز برای تهیه قهوه تایلندی

مواد لازم  برای درست کردن این قهوه یخ‌زده و خنک برای 2 تا 4 نفر

  • 2 فنجان بزرگ قهوه دمی داغ یا قهوه فوری
  • 4 تا 6 قاشق غذاخوری شیر غلیظ و شیرین شده
  • تکه‌های یخ
  • یک‌چهارم فنجان شیر جوشیده شده یا خامه سنگین تازه

طرز تهیه قهوه تایلندی

ابتدا قهوه دمی داغ را درون یک ظرف شیشه‌ای بریزید. و سپس شیر غلیظ و شیرین شده را به ظرف اضافه کرده و خوب هم بزنید تا حل شود. چندتکه یخ اضافه کنید و به مدت 1 یا چند ساعت در یخچال یا فریزر بذارید. در اینجا قهوه یخ‌زده تایلندی آماده است. موقع سرو قهوه، چندتکه یخ را در پایین هر لیوان قرار دهید و قهوه را روی آن بریزید.

کافئین موجود در قهوه به شما انرژی مجدد برای ادامه روز را می‌دهد. این قهوه دارای 115 کالری، 4 گرم چربی، 17 گرم کربوهیدرات و 3 گرم پروتئین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟