ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » خواصِ قهوه بر روی چربی های بدن انسان

خواصِ قهوه بر روی چربی های بدن انسان

خواص قهوه

بسیاری بر این باور هستند که هر چیز خوش‌طعم و مزه‌ای برای بدن انسان مضر است و قهوه را هم در همین دسته‌بندی ذهنی قرار می‌دهند و این تصور تا مدت‌ها پس از کشف قهوه نیز رایج بود؛ اما با تحقیقاتی که بعدها بر روی قهوه و تأثیرات آن بر روی بدن انسان صورت گرفت؛ اشتباه بودن این تصور در خصوص قهوه را اثبات کرد. در این یادداشت به برخی از خواصِ قهوه و تأثیرات آن بر روی بدن انسان را باهم مرور می‌کنیم.

خواص شگفت‌انگیز و اثبات‌شده دانه قهوه و نوشیدن انواع قهوه همچون قهوه ترک و اسپرسو، برای بهبود دیابت، پیشگیری از سرطان، پارکینسون و بیماری‌های قلبی به‌صورت جدی موردبحث محافل علمی و پزشکی است. خبر خوب این است که قهوه طول عمر را افزایش می‌دهد و استقامت بدن را بالا می‌برد.

برای خرید قهوه مناسب برای لاغری (قهوه رژیمی) slomming coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

خرید قهوه سبز لاغزی

به عقیده دانشمندان علم پزشکی و تغذیه، قهوه یک ماده غذایی بسیار مفید و فوق‌العاده است که تأثیر بی‌نظیر بر سلامت زنان و مردان دارد. ازجمله مهم‌ترین خواص درمانی قهوه برای سلامت زنان و مردان کاهش ریسک ابتلا به انواع سرطان، دیابت نوع 2، بیماری‌های قلبی، تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر، پارکینسون و البته مهم‌تر از همه افزایش طول عمر و استقامت بدن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خواص قهوه برای مردان و زنان روی لینک زیر کلیک کنید.

اهمیت نحوه نوشیدن قهوه برای سلامتی

اما برای این‌که از این خاصیت بی‌نظیر قهوه بهره ببریم قهوه را به چه صورتی باید بنوشیم؟ قطعاً قهوه تلخ برای رسیدن به لاغری و کاهش وزن بهترین گزینه است، یعنی قهوه بدون شکر و خامه و طعم‌دهنده‌های دیگر. اگر بخواهیم واضح‌تر صحبت بکنیم حقیقت این است که قهوه‌هایی مثل استارباکس (Starbucks) به‌اندازه یک ساندویچ همبرگر پر از پنیر، چربی و قند دارند و عملاً برای افزایش سوخت‌وساز بدن بی‌فایده‌اند.

اگر قهوه تازه رُست و برشته‌شده و تازه آسیاب شده به طرز صحیح و اصولی دم و عصاره‌گیری شود، قهوه بدون شیر و شکر تلخی کمی دارد و حتی طعمش (بسته به نوع و مشخصات دانه قهوه) کمی هم ترش و شیرین یا کاراملی و شکلاتی است، پس نگران تلخی قهوه نباشید. خواصِ انواع قهوه تلخ برای بیماری‌های مثل دیابت نوع 2 و چاقی در زنان و مردان را با افزودن طعم‌دهنده و مواد دیگر از بین نبرید تا از ویژگی‌های شگفت‌انگیز آن برای سلامتی بهره‌مند شوید.

 

2 دیدگاه در “خواصِ قهوه بر روی چربی های بدن انسان

  1. Ashkan گفت:

    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

    1. موریس کافی گفت:

      ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟