ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » آموزش » تفاوت میان هات‌ چاکلت یا شکلات داغ با کاکائو داغ

تفاوت میان هات‌ چاکلت یا شکلات داغ با کاکائو داغ

هات‌چاکلت

قهوه موریس – هات‌ چاکلت به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها در تمام فصول سال شناخته می‌شود. بااین‌همه وقتی در مورد هات‌ چاکلت یا شکلات داغ صحبت می‌کنیم در سرمای زمستان بیشتر به دلمان می‌چسبد. اما هات‌چاکلت چیست و اصلاً فرق آن با کاکائوی داغ چیست؟ بسیاری از کافی‌شاپ‌ها برخلاف رفتار حرفه‌ای و برای شیرین‌تر شدن نوشیدنی، به‌جای شکلات داغ، یک فنجان کاکائو داغ به شما می‌دهند و شما حس می‌کنید که یک جای کار می‌لنگد و از طعم هات‌چاکلت خود راضی نیستید. در این یادداشت تفاوت‌های آن با کاکائوی داغ می‌پردازیم.

برای خرید قهوه اسپرسو espresso coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

هات‌ چاکلت یا شکلات داغ

هات‌ چاکلت یا شکلات داغ و کاکائو داغ هر دو از نوشیدنی‌هایی هستند که با شیر و پودر کاکائو درست می‌شوند. اما تفاوت میان این دو در چیست؟ در حقیقت این نوشیدنی داغ با شیر و شکلات و مقدار کمی پودر کاکائو درست می‌شود و این در حالی است که کاکائو داغ فقط با پودر کاکائو و شیر تهیه می‌شود. این نوشیدنی معمولاً به خاطر وجود شکلات یک نوشیدنی غلیظ‌تر و پر ملات‌تر است و بافت منسجم‌تری دارد.

برای خرید قهوه 100 درصد عربیکا 100% arabica coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

در برخی کافی‌شاپ‌ها برای غلیظ‌تر شدن آن کمی خامه سنگین هم به آن اضافه می‌کنند و از شیر پرچرب برای درست کردن آن استفاده می‌کنند. اگر طعم شیر را دوست ندارید از شیر نارگیل برای تهیه هات‌چاکلت یا شکلات داغ استفاده کنید و از طعم بی‌نظیر آن شگفت‌زده شوید. برای این‌که هات‌چاکلت شما زیادی طعم نارگیل به خودش نگیرد بهترین کار این است که از شیر پرچرب و شیر نارگیل به‌صورت نصف-نصف استفاده کنید. شیر بادام هم یک ایده عالی برای طرز تهیه هات‌چاکلت است. حتی می‌توانید از شیر نارگیل و شیر بادام به‌صورت نصف – نصف استفاده کنید. کاکائو داغ یک نوشیدنی شیرین‌تر، ملایم‌تر و برای برخی افراد مطبوع‌تر است و شاید دلیل آن هم تلخی کمتر این نوشیدنی به خاطر نداشتن شکلات تلخ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟